جایگزین مسیر

دیوید دخیا می خواهد به مادرید برگردد

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۱

گزارش هایی وجود دارد که ادعا کرده اند، دروازه بان اسپانیایی یونایتد ناراضی است و رئال مادرید او را به عنوان جانشین کاسیاس، در نظر گرفته است.

رئال مادرید، دیوید دخیا، را به عنوان یک دروازه بان آینده دار برای جانشینی ایکر کاسیاس در نظر گرفته است.دروازه بان یونایتد از حضور در اولدترافورد ناراضی است و تمایل به بازگشت به لالیگا دارد.
دخیا، با مبلغ 18،3 میلیون پوند، در تابستان سال 2011، از اتلتیکو مادرید خریداری شد و انتظار می رود که برای حفظ جایگاه خود در منچستر یونایتد در مقابل براگا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
اما بازیکن 21 ساله، هنوزجایگاه خود را به عنوان دروازه بان اول یونایتد تثبیت نکرده است.به دنبال یک شروع دشوار و زندگی در انگلستان، او به عنوان یک جایگزین جوان برای ادوین ون درسار که اعلام بازنشستگی کرده بود، در سال 2011 به منچستر یونایتد پیوست.
دروازه بان تیم زیر 21 ساله های اسپانیا، بعد از عملکرد نامطلوب در شکست 3-2  مقابل بلکبرن در اولدترافورد، توسط سر الکس فرگوسن، کنار گذاشته شد و زمانی که آندرس لیندگارد، دروازه بان دانمارکی، جایگزین او شد، دخیا جایگاه خود در آغاز فصل را، از دست داد. در پی عملکرد ضعیف او در بازی مقابل فولهام در ماه اوت و در حالی که، فرگوسن و اریک استیل، مربی دروازه بان های یونایتد، به توانایی های دخیا و پتانسیل فراوان او اعتقاد داشتند، رئال مادرید، از تلاش جوان متولد مادرید برای هماهنگی با زندگی در منچستر و بازی در لیگ برتر، آگاه بود.
اِدورنه گارسیا الماگرو، دوست دختر دخیا و ستاره ی پاپ اسپانیایی، مرتب بین مادرید و منچستر در حال سفر است و هنگامی که دخیا، در بازی های اخیر، به ترکیب تیم برگشت، بازی های قابل اعتماد لیندگارد، فشار را بر دخیا افزایش داد تا به پیشنهادات از اسپانیا، فکر کند.
دخیا، خورخه مندس، مدیر برنامه هایش، را از تمایل خود برای بازگشت به فوتبال اسپانیا مطلع ساخت که البته این موضوع تایید نشده است، اما رئال مادرید مصمم به خرید یک دروازه بان جوان و در حال پیشرفت، برای رقابت با ایکرکاسیاس در برنابئو است و با وجود مشکلات دخیا در یونایتد، شهرت او در اسپانیا همچنان بالا باقی می ماند، جایی که او انتظار دارد که در نهایت، جانشین کاسیاس 31 ساله در تیم ملی اسپانیا شود.

۰ Comments