جایگزین مسیر

دیستین:موفقیت اورتون تا حد زیادی به خاطر مویز می باشد

by | آذر , ۲۳ , ۱۳۹۲

شاید دیگر دیوید مویز ارتباطی با باشگاه قبلی خود نداشته باشد اما سیلوین دیستین هنوز به خاطر عملکرد فوق العاده تافی ها در فصل جاری از مربی کنونی منچستریونایتد تمجید می کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز تابستان امسال پس از 11 سال مربیگری در گودیسون پارک به الدترافورد رفت تا روبرتو مارتینز جایگزین او شود.

تافی ها در فصل جاری عملکرد عالی داشته اند و هم اکنون در رده پنجم جدول قرار دارند و چشم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل دارند.

در حالی که مارتینز هم اکنون هدایت اورتون را برعهده دارد اما دیستین معتقد است تنها یک شخص وجود دارد که به خاطر بنا نهادن پایه های اورتون باید از او تشکر کرد.

.

.

دیستین به اکیپ گفت: دو مربی پیدا نمی کنید که به یک شیوه کار کنند. مویز و مارتینز تفاوت دارند.

“اما حتی اگر اتفاقات در حال حاضر به خوبی پیش می روند, بخش اعظم این موفقیت متعلق به مویز می باشد, متعلق به طرز تفکر , اشتیاق, عزم و اراده و روحیه مبارزه طلبی او می باشد.”

مویز هم اکنون به همراه یونایتد در رده نهم جدول قرار دارد و شیاطین سرخ پس از سه دهه سلطه سر آلکس فرگوسن در الدترافورد, این بار مربی جدیدی را بر روی نیمکت خود می بیند.

با این حال دیستین می افزاید: او تجربه کافی برای برگرداندن این شرایط را دارد. منچستریونایتد تیم بزرگی است و من نگران این مسئله نیستم.”

۰ Comments