جایگزین مسیر

دیوید مویس مدافع 25 میلیونی را به عنوان جانشین ویدیچ در نظر دارد

by | اسفند , ۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-طبق خبرهای رسیده از ایتالیا دیوید مویس رئیس منچستریونایتد علاقه ی خود را به ازکویل گارای که مدت هاست به عنوان هدف یونایتد نام برده می شود از سر گرفته و می خواهد او را پس از خروج نمانیا ویدیچ جانشینش بکند.

TuttoMercato ادعا می کند که این مدافع آرژانتینی که از زمانی که سرالکس فرگوسن سرمربی یونایتد بود به یونایتد لینک شده است،همچنان در لیست هدف های مویز،که می خواهد ترکیب ضعیف تیمش را در تابستان تقویت کند،قرار دارد.

بازیکن اسبق رئال مادرید با عملکردش در بنفیکا همه را تحت تاثیر قرار داده و خبرها حاکی از آن است که یونایتد نمایندگانی را برای تماشای بازی او در لیگ اروپا مقابل پاناتینایکوس، به یونان فرستاده است.

اگرچه به نظر می رسید که علاقه ی یونایتد به گارای در هفته های اخیر کم شده است اما مدارک نشان می دهد که او همچنان در رادار آنها قرار دارد.

این عقیده با این حقیقت که کاپیتان نمانیا ویدیچ در تابستان تیم انگلیسی را ترک خواهد کرد شدت گرفته است و به نظر می رسد که اینتر میلان تقریبا جذب ویدیچ را قطعی کرده است.

دفاع وسط های دیگری نیز در ارتباط با با این تیم بزرگ انگلیسی نام برده شده اند اما گارای که توسط باشگاهش 25 میلیون پوند قیمت گذاری شده است،به نطر می رسد هدف اول مویس برای جایگزینی ویدیچ است.

۰ Comments