جایگزین مسیر

دیپای از حضور در تیم های بزرگ استقبال کرد

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ستاره ی نوظهور هلند و باشگاه آیندهوون از علاقه اش به حضور در تیم های بزرگ می گوید و مدعی شد احتمال دارد حتی این تابستان راهی یک تیم بزرگ در اروپا شود.او با اعتمادی که ون خال به او داشت توانست در جام جهانی بدرخشد و نامی پیدا کند.

ممفیس دیپای 20 ساله نشانه هایی از یکبازیکن آینده دار را از خود نشان داده است و بنا به گزارشات رئال مادرید و منچستریونایتد خواهان او هستند.

او در مورد آینده اش به سایت فیفا گفت:

“من هم اکنون تنها به جام جهانی فکر می کنم اما اینکه بدانی بهترین باشگاه های دنیا دنبالت هستند تو را خوشحال می کنم و منم دوست دارم بتوانم به این باشگاه ها راه پیدا کنم.

من تا سال 2017 با آیندهوون قرارداد دارم و در صورت رضایت آنها من هم از انتقال به تیم های بزرگ حتی در این تابستان استقبال می کنم.”

کاملا مشخص است که او خود مایل به خروج از هلند است و با یک مبلغ حدود 15 میلیون یورویی در دسترس است اما تاکسپورت مدعی شد با حضور ون خال شانس یونایتد به مراتب بالاتر از دیگر مشتریان این بازیکن می باشد.

این قضیه می تواند برای یونایتد دو سر برد باشد چرا که اگر دیپای را جذب کند یکی از جوانان آینده دار اروپا را دارد و تا سال ها می تواند از وجودش بهره ببرد.

اما اگر دیپای راهی مادرید شود قطعا دی ماریا برنابئو را ترک خواهد کرد و یونایتد می تواند او را به راحتی به خدمت بگیرد.

۰ Comments