جایگزین مسیر

رئیس:انتظار هفته شلوغی را برای شیاطین دارم

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در حالی که پنجره نقل وانتقالات در روز دوشنبه بسته میشود ، دیوید مویز انتظار آخر هفته ی شلوغی را برای نقل وانتقالات منچستریونایتد دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیشنهاد 30 میلیون یورویی شیاطین سرخ برای آندره هررا توسط باشگاه اتلتیکو بیلبائو رد شده است ؛ حتما اتفاقاتی پشت پرده در جریان است که دیوید مویز به روزهای باقی مانده امیدوار است.

رئیس در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت : ” ممکن است روزهای شلوغی در نقل و انتقالات برای ما باشد ، من به این نقل وانتقال امیدوارم ولی نهایی شدن قراردادی را تضمین نمیکنم.”

زمانی که از رئیس به صورت مستقیم درمورد پیشنهاد به هررا سوال شد ، مویز کمی ماند و سپس از جواب دادن به آن سر باز زد ؛ او گفت باشگاه علاقه ای به افشای اطلاعات ندارد.

“ما مایل به افشای قرارداد ها نیستیم. و به صورت حرفه ای با باشگاه های مقابل مذاکره میکنیم در صورت نهایی شدن آن را اعلام میکنیم.”

مویز همچنین درمورد موضع شیاطین درمورد وین رونی اعلام کرد که نمیخواهند وی را از دست بدهند و وی را به خاطر بازی خوب مقابل چلسی ستایش کرد.

“ما از همان روز اول این سوال را پاسخ دادیم.” ( درمورد خروج رونی)

“چیز جدیدی برای گفتن نیست او در بازی مقابل چلسی عالی بود و ذهنیت خودش را به خبوی در زمین پیاده کرد.”

مویز همچنین درمورد بازی لیورپول ابراز امیدواری کرد. او هیچگاه از آنفیلد با پیروزی برنگشته است البته او هیچوقت به عنوان مربی منچستریونایتد به آنجا نرفته ، پس او میتواند روز خوبی را برای خود با شکست لیورپول رقم بزند.

“این یک پیروزی بزرگ میتواند باشد ، قطعا ما میتوانی آنها را شکست دهیم.”

“لیورپول یکی از تیمهای خوب امسال است ؛ بازی در آنفیلد همشیه دشوار است.اما سعی میکنیم با پیروزی برگردیم.”

۰ Comments