جایگزین مسیر

رئیس اورتون آینده بینز در اورتون رقم می خورد

by | مهر , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به عقیده سرمربی تافی ها مارتینز مدافع سمت چپ انگلستان و اورتون لیتون بینز در اورتون می ماند این در حالی است که لیتون بینز در طول تابستان زیاد به منچستر یونایتد لینک شده بود ولی در اورتون ماند.

.

.

.

.

.

.

به گزارش سایت گل مارتینز بر این عقیده است در تلاش برای تمدید قرارداد لیتون بینز خواهد کرد و تا این اتفاق نیفتد به این کار ادمه می دهد.

در تابستان 2 بازیکن اورتون به شدت با سرمربی سابق خود دیوید مویس در ارتباط بودند و حاصل این پیشنهادات فقط خرید مروان فلینی بود و اورتون حاظر به فروش مدافع چپ خود لیتون بینز نشد.

لیتون بینز در آغاز فصل لیگ برتر فوق العاده موثر بوده است و در 7 بازی اخیر تافی ها 2 گل سرنوشت ساز را به ثمر رسانده است و در 2 بازی اخیر تیم ملی انگلستان در غیاب اشلی کول بسیار عالی بازی کرده است و به عقیده مارتینز بازیکنی که خوب باشد تیم های دیگر نیز برای جذب اوتلاش می کنند.

او به خبرنگاران گفت : من به عنوان یک سرمربی وظیفه من این است که به بازیکنانم خوب تمرین دادن را یاد بدهم و در بازی های لیگ به خوبی نتیجه را برای خود تغییر دهم نتیجه لازم را بگیرم.

شما باید برای جلوگیری از شایعات به این خبر ها توجه نکنید و تمرکز خود را بر روی تیم بگذارید تا تیم دچار مشکلی نشود.

بنابراین تنها چیزی که من را نگران می کند این است که بهترین بازیکن تیم لیتون بینز بخواهد برای پیشرفت به منچستر یونایتد منتقل شود ولی ما تلاش خود را می کنیم تا این اتفاق نیفتد و او را در تیم نگه داریم.

2 سال از قرارداد لیتون بینز با اورتون مانده است ولی مارتینز می گوید نمی گذاریم این شایعات در قرارداد جدید تاثیر بگذارد.

مارتینز گفت فکر نمی کنم مشکلی در قرارداد جدید او با اورتون به وجود بیاید.

او بهترین دفاع چپ لیگ برتر است و ما تلاش خود را میکنیم تا بینز در اورتون بماند و فوتبال خود را در اورتون به پایان برساند.

ولی ما کاری سخت را در پیش رو داریم چون لیتون یک ستاره است تا قرارداد جدید او را تمدید کنیم مثلا امسال ستاره هایی که باشگاه های آنها تنوانستند آنها را نگه دارند مانند ادیسون کاوانی که به پاریس رفت و بازیکنان بزرگ دوست دارند در تیم های بزرگتر باشند و به هدفی که دارند برسند.

نظر شما با خرید لیتون بینز چیست؟

 

 

 

۰ Comments