جایگزین مسیر

رئیس خوشحال از بازگشت خوب تیم

by | آبان , ۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –دیوید مویس اذعان می کند که در پیروزی بازی شب گذشته مقابل استوک سیتی بسیار خوشحل است و می گوید که این عالی است که بازی عقب افتاده را با پیروزی به پایان رساندیم این برای اولین بار است که من این بازگشت شکوهمندانه را تجربه می کنم این واقعا عالی است.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

در این دیدار یونایتد دو بار از استوک عقب افتاد ولی در پایان این بازی با گل هرناندز به سود یونایتد به پایان رسید.

دیوید مویس در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت:من در این بازی از دخیا بسیار تشکر میکنم او واقعا عالی است و از هرناندز و والنسیا و عدنان که در نیمه دوم به میدان آمدند تشکر می کنم و از آنها بسیار راضی ام آنها بازی خوبی رابه نمایش گذاشتند.

مویس که از این بازگشت عالی خوشحال بود در جواب خبرنگار که این بازگشت چطور بود مویس لبخندی زد و گفت بله من خیلی از بازگشت عالی خوشحالم ولی تیم من باید بهتر عمل کند تا در بهترین شکل ممکن قرار بگیرد این بازگشت ها هم خوب است واقعا حس خوبی دارد.

ما در این بازی تلاش خود را کردیم که دروازه خود را بسته نگه داریم ولی روی اشتباه دروازه بان 2 گل را دریافت کردیم اما من خوشحالم که در حمله مهاجمانمان خوب عمل کردند این بازی را توانستیم ببریم.

همچنین مویس افزود:استوک سیتی در نیمه اول باید گلهای بیشتری را به ثمر می رساند ولی داوید دخیا مثل همیشه عالی ظاهر شد.او واقعا کار خود را بلد است و در بهترین شکل کاری که به او داده ایم را انجام می دهد.به هر حال دو گلی که ما خوردیم تا حدودی ناامید شدم من فکر می کردم دیگر در دفاع بازیکنی کار خود را انجام نمی دهد اما با شروع نیمه دوم تیم به کل عوض شد و تمام بازیکنان عالی عمل کردند و من از این قضیه بسیار خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم.

بعضی ها می گویند که من در تغییراتم اشتباه میکنم اما من یک مربی هستم و این تغییرات را برای بهتر شدن تیم انجام می دهم شما سعی می کنید تا با تغییرات در تیم نتیجه مورد دلخواه خود را کسب کنید و من هم این کار را برای نتیجه گیری تیمم انجام می دهم.گاهی اوقات این تغییرات خوب هستند ولی بعضی اوقات این تغییرات جواب نمی دهند.خوشبختانه امروز با آمدن عدنان به کل بازی به نفع ما تغییر کرد او برای بازی های بزرگ ساخته شده است.

او به عنوان یک استعداد بزرگ در تیم برای آینده ساخته شده است ولی او از الان این بازی های عالی خود را شروع کرده است.

بعد از آمدن والنسیا و چیچا نیز این عملکرد خوب شد چون والنسیا پشت چیچا در سمت راست بسیار عالی بازی کرد و گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند.وین رونی نیز در بازی بسیار عالی بازی کرد و یک گل خوب نیز به ثمر رساند اما من تا به حال او را در خط هافبک به کار نگرفته ام ولی او در نوک بسیار عالی است و در چند بازی اخیر در پست هافبک نیز حضور داشته است این بسیار عالی است.اما من فکر می کنم او در خط هافبک نیز بتواند خوب بازی کند و سرعت تیم را بالاتر ببرد.ولی مهمتر از این گل زدن وین در بازی است او در هر پستی عالی است او همیشه یک مهاجم است.

من فکرنمی کردم که از روی کرنر به گل برسیم چون آنها بازیکنان قد بالندی دارند ولی ما با گل فوق العاده وین رونی به گل رسیدیم.و در گل دیگر ما که اورا آن را ارسال کرد از کناره زمین و چیچاریتو با ضربه سر عالی توپ را گل کرد تا ما این بازی با پیروزی پشت سر بگذاریم.این بازی بسیار سخت بود برای ما چون ما در اواسط هفته یک بازی حساس داشتیم و این کار را برای ما سخت می کرد ولی من خوشحالم که در این بازی به برد رسیدیم و توانستیم امتیازات کامل این بازی را به دست بیاوریم.

مویس افزود”امروز تماشاگران واقعا عالی بودند آنها هرگز از عقب افتادن تیم در نیمه اول با نتیجه 2-1 ناامید نشدند و در نیمه دوم به تشویق خود ادامه دادند آنها فوق العاده هستند.من زمانی که 1-1 بازی به تساوی کشیده شد از بازیکنانم خواستم تا به حمله خود ادمه دهند تا در همین نیمه دوم به گل پیروزی برسیم ولی اینطور نشد 2-1 عقب افتادیم ولی به لطف بازی خوب بازیکنانم این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم من از آنها تشکر می کنم.

۰ Comments