جایگزین مسیر

اولویت ون خال:ویدال سپس کاروالیو

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران

سایت معتبر ESPN در مقاله ای مدعی شد ون خال همچنان از جب ویدال ناامید نشده است و معتقد  است خود ویدال خواهان جدایی از یووه است اما مشکل یوونتوس است و در صدد است تا سران باشگاه ایتالیایی را متقاعد به فروش ویدال کنند.

از طرفی این خبرگزاری معتقد شد یونایتد مجددا کاروالیو را در نظر گرفته است و این در حالی بود که تاکنون از ورود ون خال او مد نظر یونایتد نبوده است.

خبرنگار این خبرگزاری در پرتغال مدعی شد کاروالیو با 24 میلیون پوند هم در دسترس است و این در شرایطی است که سران این باشگاه 37 میلیون پوند می خواستند اما هم اکنون با مبلغی کمتر راضی می شوند اما مسئله علاقه ی ون خال به ویدال است.

به نظر می آید ون خال به علاقه ی ویدال از ترک تورین آگاه است و به همین دلیل همچنان در پی اوست و در صدد راضی کردن باشگاه یوونتوس می باشد.

از  طرفی ویدال نیز خود را آماده ی شروع لیگ دانست اما شاید اتفاقاتی جالب در سه روز آینده رخ دهد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر انتقال چیچاریتو به یووه مطرح شده است و این می تواند فرصت خوبی برای یونایتد باشد تا آخرین شانس های خود را برای جذب ویدال جستجو کند.

شرایط به گونه ای است که احتمال خرید یک هافبک توسط یونایتد بسیار بالا رفته است و در صورتی که ویدال در یووه بماند یونایتد برای کاوالیو اقدام خواهد کرد و این در شرایطی است که سران یونایتد روخو را از اسپورتینگ جذب کرده اند و ممکن است در ملاقات در مورد این قرارداد در مورد کاروالیو هم صحبت هایی شده باشد.

۰ Comments