جایگزین مسیر

رایان گیگز شاید به بیشتر از 1000 بازی در یونایتد برسد

by | آذر , ۶ , ۱۳۹۲

وینگر باتجربه منچستریونایتد, رایان گیگز, اذعان می کند که شاید دوران بازیگری خود در یونایتد را حتی بیشتر ادامه دهد, اگر او از مرز 1000 بازی برای باشگاه عبور کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گیگز اولین بازی خود برای یونایتد را در سال 1991 انجام داد و تا به امروز که به تولد 40 سالگی او نزدیک می شویم, دوران پرافتخاری را در الدترافورد داشته است و هنوز دارد.

این بازیکن ولزی 954امین بازی خود با پیراهن یونایتد را در تساوی 2-2 تیم برابر کاردیف انجام داد و اگر هنوز در نقشه های دیوید مویز جا داشته باشد, به بازی کردن در یونایتد ادامه خواهد داد.

هنگامی که از او درباره رسیدن به هزار بازی سوال شد, او به اسکای اسپورت نیوز گفت: من اگر صادقانه بگویم, نمی دانم. این موضوعی نیست که من بتوانم بگویم که درباره اش به طور جدی فکر کرده ام.

.

.

“اگر این اتفاق رخ دهد, عالی خواهد بود, اگر نشود, من گله ای ندارم, اما خواهیم دید چه می شود. اگر من خوب بازی کنم و از بازی ام لذت ببرم, در آن صورت ادامه خواهم داد.”

گیگز می گوید زمانی در رختکن تیم در مقایسه با استیو بروس و برایان رابسون, ستاره جوانی بوده است اما اکنون مسن ترین بازیکنی است که در باشگاه حضور دارد.

“زمانی که من در تیم اصلی بودم, به بروسی و روبو که 33 و 34 سال داشتند نگاه می کردم و فکر می کردم آنها بازیکنان پیری هستند, به همین خاطر نمی دانم بازیکنان جوان درباره من حالا چه فکر می کنند.”

“همه می گویند تولدت این هفته است و من هم می گویم, آره, آره تولد عالی است من 35 ساله ام. آنها به من نگاه می کنند و سپس واضح است که حقیقت را می فهمند که من 40 سال دارم و سرشان را تکان می دهند و من فکر می کنم, آره پیر هستم.”

.

.

فیل نویل به همراه گیگز پس از موفقیت در جام حذفی جوانان در سال 1992 به تیم اصلی راه یافتند و زوج آنها بخشی از دوره ای بسیار موفقیت آمیز برای باشگاه بود.

نویل معتقد است که هم تیمی سابق او نام خود را در تاریخ فوتبال با قهرمانی در لیگ قهرمانان, لیگ برتر و جام حذفی حک کرده است.

نویل گفت: او به احتمال زیاد یکی از بزرگترین بازیکنانی است که تا به امروز در تاریخ لیگ برتر بازی کرده است.

“او هنوز موفقیت هایی کسب می کند, او هنوز همان عزم و اراده را دارد و هنوز هر زمانی که بازی می کند, تاثیر خود را در بازی می گذارد.”

“او انسان فوق العاده ای است و من می توانم این مسئله را ببینم که او می تواند تا 41 سالگی بازی کند زیرا او بسیار زیاد مراقب خودش است. او باید ادامه دهد و این بازی های خوب را ادامه دهد. اما اگر بازیکنی باشد که بتواند چنین کاری انجام دهد, آن بازیکن کسی نیست جز رایان گیگز, او هر رکوردی را که در سر راهش قرار داشته است, شکسته است.”

۰ Comments