جایگزین مسیر

رسمی: ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۹

باشگاه منچستریونایتد از پیوستن ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای به این تیم خبر داد.

بازیکن ملی پوش اروگوئه با قراردادی یک ساله به علاوه امکان تمدید خودکار برای یک فصل دیگر، به یونایتد پیوسته است.

ادینسون کاوانی گفت:

منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. پس حضور در اینجا یک افتخار واقعی است؛ من در دورانی که بازی نکردم سخت در حال تمرین بودم و مشتاقم که برای این باشگاه شگفت‌انگیز رقابت و نمایش خوبی از خود به جا بگذارم.

من در طول دوران حرفه‌ای بازی خود مقابل پرشورترین هواداران فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم که در منچستر نیز همین‌طور است. نمی‌توانم صبر کنم تا فضای الدترافورد را، البته هنگامی که بازگشت برای هواداران امن باشد، تجربه کنم.

من مشتاقانه منتظر ادامه نوشتن داستان کوچک خود در کتاب فوتبال هستم و می‌دانم که به همین دلیل تمرکز من باید همیشه بالا باشد. تلاش، تلاش، تلاش. من با مربی گفت‌و‌گویی داشتم و این باعث افزایش تمایل من به پوشیدن این پیراهن زیبا شده است.

اوله گونار سولسشر گفت:

ادینسون یک بازیکن فوق‌العاده حرفه‌ای و با تجربه است که همیشه همه چیز را برای تیمش به ارمغان می‌آورد. رکورد گلزنی او در باشگاه و تیم ملی کشورش فوق‌العاده است و ما خوشحالیم که بازیکنی با چنین استعدادی جذب کرده‌ایم. او انرژی، قدرت، توانایی رهبری و ذهنیتی عالی رل به تیم تزریق خواهد کرد اما مهم‌تر از همه، گل‌هایی است که به ثمر خواهد رساند. او تاکنون کارنامه درخشانی داشته و تقریبا در هر باشگاهی که بازی کرده، افتخار کسب کرده است. کاوانی هنوز چیزهای بیشتری برای نمایش دادن در بالاترین سطح دارد.

فرصتی برای بازیکنان جوان ما برای یادگیری از یکی از بهترین گلزنان اروپا در ۱۰ ساله گذشته به وجود خواهد آمد که فوق‌العاده است و واقعا به پیشرفت آنها کمک می‌کند. ادینسون دقیقا می‌داند چه چیزی برای موفقیت نیاز است و همه مشتاقانه منتظر تاثیر او در منچستریونایتد هستیم.

۰ Comments