جایگزین مسیر

روخو نمیتواند برای بازی در یونایتد صبر کند

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۳

مارکوس روخو نمیتواند برای اولین بازی اش در پیراهن شیاطین سرخ صبر کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش ESPN مدافع آرژانتینی با 16 میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست. این مدافع در سه بازی اول یونایتد به دلیل صادر نشدن کارت بازی غایب بود و نتوانست یونایتد را همراهی کند.

با این حال آژانس مرزی انگلستان تایید کرد که مشکل ویزای روخو حل شده و برای او کارت بازی صادر شده است و او میتواند یونایتد را در بازی با کوئینز پارک رنجرز همراهی کند و اولین بازی اش در پیراهن یونایتد را تجربه کند.

او در گفت و گو با مطبوعات آرژانتین گفت: ” مشکل من حل شده و میتوانم بازی کنم. این افتخار بزرگی است و خوشحالم در تیمی مثل یونایتد بازی خواهم کرد. زندگی من تغییر کرده است و من بسیار خوشحال هستم. از این که کنار بازیکنانی مثل وین رونی ، آنخل دی ماریا ، رابین فن پرسی  و فالکائو بازی خواهم کرد احساس غرور و افتخار میکنم”

پست اصلی این بازیکن دفاع وسط است اما در جام جهانی در آرژانتین در پست دفاع چپ بازی کرد و با این تیم به فینال هم صعود کردند. انتظار میرود به عنوان دفاع میانی در شیاطین سرخ بازی کند.

او در بازی دوستانه مقابل آلمان بازی کرد و 4-2 با درخشش دیماریا پیروز شدند. انتظار میرود در بازی با کیو پی آر در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گیرد.

۰ Comments