جایگزین مسیر

رونالدو : به بازگشت به یونایتد فکر می کردم

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کریستیانو رونالدو اعلام کرد که در تابستان گذشته تا قبل از تمدید قرارداد به منچستریونایتد فکر می کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کریستیانو رونالدو در سال 2009 با قراردادی 80 میلیون پوندی به رئال مادرید پیوست اما در تابستان گذشته صحبت هایی مبنی بر بازگشت وی به یونایتد به گوش می رسید.

ریو فردیناند در مصاحبه ای اعلام کرد در تابستان تلاش خود را برای بازگشت رونالدو انجام داده است اما در نهایت رونالدو قرارداد 5 ساله ای با رئال مادرید امضا کرد و در مصاحبه ای گفت :”همه می دانند که من 6 سال در یونایتد بودم ، اما یونایتد مربوط به گذشته من است.”

پس از دریافت توپ طلای 2013 کریستیانو رونالدو به روزنامه تایمز گفت که ریو فردیناند در تابستان گذشته تلاش خود را برای بازگشت وی انجام داده است.

“این حقیقت دارد ، ریو و من در تابستان گذشته با هم دیگر صحبت کردیم.”

“ریو دوست بزرگ من است ، ما با هم چند سال برای منچستر یونایتد بازی کردیم. زمانی که در منچستر بودم ما با هم همسایه بودیم ؛ او پسر فوق العاده ای است ، او تلاش کرد تا ذهنیت من را برای بازگشت به الدترافورد تغییر دهد.”

“من به منچستریونایتد فکر می کردم ، آن ها هنوز هم در قلب من هستند. منچستریونایتد باشگاهی است که شش سال برای آن بازی کرده ام من این باشگاه را دوست دارم. من دوستان بسیاری در این باشگاه دارم و برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم.”

رونالدو همچنین اضافه کرد بعد از سال عالی که با افتخارات شخصی سپری کرد امیدوار به فتح لیگ قهرمانان در کشور خودش است.

“من امیدوارم بهتر از سال گذشته باشم. من می خواهم این جام را با رئال مادرید در کشور خودم فتح کنم ، این فصل یک چالش جدید برای من است.”

ضمناً در حاشیه مراسم توپ طلا باشگاه منچستر یونایتد و چند بازیکن حال و سابق از این باشگاه طی پیام هایی به کریستیانو رونالدو تبریک گفتند.

۰ Comments