جایگزین مسیر

رونی:اسپانیا بهتر از آلمان است

by | آبان , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران مردان یواخیم لو به عنوان جدی ترین گزینه قهرمانی در جام جهانی سال آینده به حساب می آیند ولی وین رونی مهاجم شیاطین سرخ می گوید که آنها بهترین نیستند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وین رونی می گوید برخلاف نتایج خوب آلمان در چند سال اخیر باز هم اسپانیا قوی تر از آنها می باشد و در حال حاضر نیز بهترین تیم دنیا به شمار می آیند نه آلمانی ها.

پس از اینکه دورتمند و بایرن مونیخ سال گذشته یک فینال تمام آلمانی را در اروپا برگزار کردند همه کارشناس ها عقیده دارند تیم یواخیم لو در جام جهانی آینده جدی ترین تیم برای قهرمانی در برزیل هستند.

وین رونی عقیده دارد اسپانیا با نتایج خوبی که کسب کرده است بهترین تیم جهان به شمار می آید و وین می گوید با شکست آلمان در ومبلی می توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و تا حدودی شکست برابر شیلی را نیز به فراموشی بسپاریم.

وین رونی به خبرنگاران گفت:من ترجیح می دهم اسپانیا قهرمان اروپا یا جهان شود نه آلمان.آلمان تیم عالی است با مربی خوب و بازیکنان بزرگ این بازی می تواند یک بازی خوب برای ما در روز سه شنبه باشد.

آلمان ها به خوبی تیم ها را با شکست بدرقه می کنند.ما هم می خواهیم آنها را با شکست در ومبلی به خانه بفرستیم.

شکست دادن تیم های بزرگ همیشه خوب است ما در چند ماه گذشته توانستیم برزیل را شکست دهیم و با قدرت نیز به دور بعد جام جهانی  که در برزیل برگزار می شود صعود کنیم.

بنابراین ما می خواهیم در بازی سه شنبه پیروز باشیم و در این بازی به خوبی بازی را کنترل کنیم و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

مسوت اوزیل این بازی دوستانه را در برابر انگلیس قبل از جام جهانی را از دست می دهد اما رونی معتقد است آلمان ها بدون اوزیل نیز خطرناک می باشند و ما باید تلاش کنیم این بازی را با نحو ممکن برنده باشیم.

او افزود:بزرگترین کار در بازی این است که همیشه تیم به خوبی بازی کند و ما هم می خواهیم در بازی روز سه شنبه بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و طرفداران نیز ار این بازی لذت کافی را ببرند.

ما در برابر شیلی بسیار خوب بازی کردیم آنها روی 2 موقعیت از غفلت دفاع ما استفاده کردند و 2 گل به ثمر رساندند و من در بعضی از صحنه ها بسیار از کار تیمی خوب آنها تعجب کردم آنها نیز خوب بازی کردند.

بازی با آلمان بسیار متفاوت است و بازی بسیار حساسی هم برای ما و هم برای آلمانی ها می باشد شیلی به ما نشان داد که چگونه با تیم های آمریکای جنوبی بازی کنیم ولی بازی با آلمان بسیار متفاوت است.

رونی می گوید بازی آلمان نیز شبیه بازی در لیگ برتر می باشد ما باید آماده بازی روز سه شنبه مقابل آلمان باشیم و خود را آماده این نبرد زیبا می کنیم.

۰ Comments