جایگزین مسیر

رونی:ما باید اروگوئه را شکست دهیم

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

وین رونی اصرار دار که تیم ملی انگلستان قطعا بازی برابر اروگوئه را خواهند برد و دومین باخت را به ایت تیم متحمل خواهند کرد.انگلیس در اولین گام با ارائه ی یک بازی ضعیف در برابر ایتالیا دو بر یک شکست خورد و برای صعود به دور بعد حتما باید دو بازی اینده ی خود را ببرد.

وین رونی در این باره گفت:

“ما می دانیم که باید چه کار کنیم.

ما نیاز به دو برد در دو بازی اینده ی خود داریم و باید از بازی با اروگوئه شروع کنیم و با پیروزی در آن بازی اعتماد به نفس کافی برای پیروزی در برابر کاستاریکا را پیدا کنیم.ما در برابر ایتالیا دو گل بد را دریافت کردیم و این اتفاق به ما نشان داد که از یک ثانیه از بازی هم نباید غافل شد.

ما دیگر به نتیجه ی بازی اول فکر نخواهیم کرد و نگاه مثبتی به بازی بعدی خود داریم تا با پیروزی آن را پشت سر بگذاریم.ما در بازی اول کمی هم بد شانس بودیم و امیدوارم کمی شانس هم داشته باشیم.

بازی ما با اروگوئه سرنوشت دو تیم را در این جام جهانی تعیین می کند و شما مطمئن باشد ما تمام تلاشمان را می کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.”

هنگامی که از رونی در مورد پست بازیش سوال شد مجددا علاقه اش به بازی در خط حمله را بازگو کرد اما معتقد است نظر مربی مهم است.رونی گفت:

“مشخص است اگر من در نوک خط حمله بازی کنم کارایی بالاتری دارم اما من در این مورد تصمیم نخواهم گرفت و من مطمئنم در صورتی که هاجسون به این نتیجه برسد من بازی اینده دیگر هافبک چپ نخواهم بود.”

هنگامی که از رونی سوال شد آیا اماده است گفت:

“معلوم است که آماده ام و به نظرم نباید به یک بازی در مورد من و تیم ملی انگلستان قضاوت کرد.”

ایا انگلیس می تواند صعود کند؟

۰ Comments