جایگزین مسیر

رونی به دربی شهر منچستر خواهد رسید

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۲

به احتمال زیاد مهاجم منچستریونایتد, وین رونی می تواند در بازی حساس این تیم برابر منچسترسیتی در دربی شهر منچستر به میادین دوباره برگردد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 27 ساله به دلیل مصدومیت بدی که در تمرینات پس از برخوردی تصادفی با جونز دچار شده بود, اکنون پس از ازدست دادن بازی های تیم ملی و باشگاه منچستر در این مدت, به نظر می تواند در جدال حساس یونایتد با سیتی دوباره در ترکیب شیاطین سرخ قرار بگیرد.

رونی به دلیل این مصدویت, نتوانست در بازی با لیورپول به میدان رود و یونایتد نیز این بازی را 1 بر 0 به رقیب سنتی خود واگذار کرد. او همچنین در ابتدا ماه جاری بازی های تیم ملی انگلستان برابر مولداوی و اکراین را از چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی از دست داد و به نظر می رسد برای بازی منچستریونایتد برابر کریستال پالاس در روز شنبه و بازی آغازین لیگ قهرمانان برابر لورکوزن در سه شنبه هفته آینده نیز حضور نداشته باشد.

با این وجود, میرور مدعی است که این مهاجم شاید برای بازی با سیتی در ورزشگاه اتحاد در روز 22 سپتامبر آماده باشد. کادر پزشکی یونایتد از نزدیک شرایط این مهاجم باتجربه تیم را بررسی می کند تا بتوانند تشخیص دهند که آیا او پس از پشت سرگذاشتن چنین مصدومیت بدی, از لحاظ جسمانی آماده حضور در میدان می باشد یا نه, همچنین حضور این بازیکن خظری برای او در پی نداشته باشد و منجر به تشدید مصدومیت او نشود.

.

article-2417555-1BB852A2000005DC-194_634x631

.

پس از اینکه صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه مصدومیت این بازیکن به حدی نیست که منجر به ازدست دادن بازی های ملی شود, رونی عکس هایی از مصدومیتش در صفحه شخصی خود منتشر کرد, تا به این افرادی که به او شک دارند, ثابت کند که اگر دچار چنین مصدومیت بدی نمی شد, مطمئنا با تمام وجودش برای تیم ملی کشورش به میدان می رفت.

رونی پس از انتشار این عکس ها نوشت: برخی از مردم درباره تعهد من پرسش هایی مطرح می کنند و همچنین این واقعیت را که من باید در این دو بازی حضور نداشته باشم را زیر سوال می برند.

“من مطمئنم که مردم می بینند چرا من نمی توانم بازی کنم. هیچ چیزی بیشتر از کمک کردن به بچه ها برای صعود از رقابت های مقدماتی جام جهانی وجود ندارد که من از ته دل بخواهم.”

سرمربی یونایتد, دیوید مویز پیش بینی می کرد که مهاجم تیمش را نزدیک به سه هفته در اختیار نداشته باشد.

گفته می شود این بازیکن روز چهارشنبه به کمپ تمرینی AON آمده است و به تمرینات سبک پرداخته است. احتمال اینکه این بازیکن به بازی با سیتی برسد, 50-50 است.

به طور حتم بازگشت رونی در بازی برابر شاگردان مانوئل پلگرینی, باعث زیباتر شدن این بازی خواهد شد. بازی این دو تیم در فصل گذشته در این ورزشگاه 4 گل داشت که سهم یونایتد 3 گل بود و آنها توانستند با گل پیروزی بخش رابین فان پرسی در دقیقه سوم وقت های تلف شده پیروزی را در ورزشگاه رقیب همشهری برای خود به ارمغان بیاورند.

۰ Comments