جایگزین مسیر

روی کین: اسکولز درباره رونی اشتباه فکر می کند

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۳

روی کین معتقد است وین رونی هنوز می تواند کمک بسیاری به منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان کند. پیش از این پل اسکولز به انتقاد از مهاجم تیم ملی انگلستان پرداخته بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – روی کین معتقد است بازیکنان انگلستان عملکردی پایین تر از سطح خود در رقابت های جام جهانی به نمایش گذاشتند و باید حداقل از گروه خود بالا می رفتند.

دستیار جدید سرمربی استون ویلا پیش بینی می کرد که تیم روی هاجسون در جام جهانی برزیل به مشکل بخورد اما او اعتراف می کند:

حقیقتش را بخواهید, من فکر نمی کردم آنها تا این حد به مشکل بخورند.

علی رغم انتقاد از عملکرد تیم, کین به دفاع از عملکرد وین رونی می پردازد و با نظر پل اسکولز مبنی بر اینکه رونی 28 ساله دیگر از دوران اوج خود فاصله گرفته است, مخالف است.

اگر شما فکر می کنید, دوران رونی به اتمام رسیده است, آن وقت شما بدجور اشباه کرده اید.

علی رغم اینکه رونی توانست پاس گل دنیل استوریج را در بازی برابر ایتالیا بسازد اما کارشناسان از عملکرد او در پست غیر تخصصی اش یعنی وینگ چپ انتقاد کردند.

کین همچنان به حمایت از رونی می پردازد اما معتقد است رونی می توانست تاثیر بیشتری در ترکیب انگلستان داشته باشد.

من فکر می کنم او خوب کار کرد. او کارهای زیادی در پستش انجام داد. انگلستان دو گل به ثمر رساند و او یکی از این گل ها را زد. اما من مطمئن هستم که وین هم مثل بسیاری از بازیکنان انگلستان احساس می کند که می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

بازیکنان برجسته همیشه عملکرد خود را بررسی می کنند. آنها به نوعی از خود انتقاد می کنند.

کین معتقد است نبود بازیکنان باتجربه در ترکیب تیم از عوامل اصلی عدم موفقیت تیم ملی انگلستان در این رقابت ها بود. او معتقد است بازیکنانی همچون فیل جاگیلکا, رحیم استرلینگ و لیتون بینز یا آدام للنا و راس بارکلی در بین ذخیره ها به دلیل اینکه تجربه حضور در رقابت های بزرگ را نداشتند, در سطح این رقابت ها ظاهر نشدند.

من هنوز وقتی به بازیکنان تیم ملی نگاه می کنم نبود تجربه کافی در بین اکثر آنها را مشاهده می کنم. خواه این تجربه حضور در لیگ قهرمانان باشد یا حضور در بازی بزرگ.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا وین رونی همچنان می تواند مهره تاثیرگذاری در ترکیب منچستریونایتد و تیم ملی باشد؟[/highlight]

۰ Comments