جایگزین مسیر

زاها در آستانه انتقال قرضی به کاردیف

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۲

به نقل از منچستر اوینینگ نیوز, وینگر جوان یونایتد, ویلفرد زاها در آستانه انتقال قرضی تا پایان فصل جاری به کاردیف سیتی می باشد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – زاها در فصل گذشته با رقم 15 میلیون پوند از کریستال پالاس به یونایتد ملحق شد/ اکنون گزارش شده است که او با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی به کاردیف سیتی و بازیکن سابق الدترافورد, اوله گونار سولسشیئر می پیوندد.

این سایت مدعی شده است که زاها برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی وارد بیمارستانی در کاردیف شده است. اگر این انتقال نهایی شود, انتظار می رود زاها بتواند در تاریخ 1 فوریه در بازی برابر نورویچ برای کاردیف به میدان برود. یونایتد و کاردیف هفته آینده با یکدیگر دیدار خواهند کرد اما زاها نمی تواند در آن بازی به میدان برود.

در اوایل ماه جاری گفته می شود سوانزی نیز به دنبال زاها می باشد اما آنها این گزارشات را رد کردند. همچنین شایعه شده بود که کریستال پالاس نیز قصد دارد زاها را قرضی به این تیم بیاورد.

به نظر می رسد انتقال قرضی زاها به کاردیف حتمی می باشد. زاها دیروز در حساب شخصی اینستاگرام خود پیامی نوشته بود که این انتقال را تا حدودی تایید می کند. او نوشته است: سفر ادامه دارد

.

 

۰ Comments