جایگزین مسیر

زلاتان یکی از هواداران بازی راشفورد است

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۵

زلاتان یکی از هواداران بازی راشفورد است

پایگاه هواداران منچستریونایتد – زلاتان ابراهیمویچ که به تازگی به جمع شیاطین سرخ اضافه شده است توانسته برای خودش جایگاه مناسبی در ترکیب اصلی پیدا کند و تا همین لحظه گل پیروزی بخش منچستریونایتد در جام کامیونیتی شیلد را نیز به ثمر رسانده است. زلاتان که پیش‌تر در تیم‌هایی همچون آژاکس، بارسلونا و یوونتوس توپ زده است تحت تاثیر یکی از جوان‌های آینده‌دار یونایتد یعنی مارکوس راشفورد قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که خوزه مورینیو در طول فصل از ابراهیمویچ به عنوان مهاجم اصلی تیم و از راشفورد به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب استفاده کند. تماشای اینکه چگونه مورینیو از راشفورد بازیکن بهتری می‌سازد می‌تواند برای هواداران منچستریونایتد لذت بخش باشد.

زلاتان ابراهیمویچ در آخرین مصاحبه‌ی خودش به تعریف و تمجید از راشفورد پرداخته است و از وی به عنوان “آینده‌ی انگلستان” یاد کرده است;’

به نظر من راشفورد یک بازیکن با استعداد فوق العاده است.

من این فرصت را دارم که هر روز بازی او را تماشا کنم و به نظرم او آینده‌ی انگلستان است. من در دوران جوانی از بازیکنان زیادی کمک دریافت کردم. به یاد دارم که وقتی به یوونتوس رفتم ستاره‌های زیادی در آنجا بودند. من نحوه‌ی رفتار و بازی بازیکنان حرفه‌ای را دیده‌ام، روش تغذیه‌ی آن ها و خیلی چیزها را یاد گرفتم و حال وقت آن رسیده که به مانند آن ستاره‌ها به بازیکنان جوان کمک کنم.

راشفورد فصل گذشته اولین حضور خودش را برای شیاطین سرخ در ماه فوریه تجربه کرد و موفق شد در ۱۸ بازی که برای منچستریونایتد انجام داد، ۸ گل به ثمر برساند.

۰ Comments