جایگزین مسیر

سر الکس فرگوسن : موفقیت هایم را مدیون تنبیه های بدنی با کمربند در دوران مدرسه هستم

by | اسفند , ۹ , ۱۳۹۲

با روشن شدن سشوار افسانه ای سر الکس فرگوسن , بازیکنان روی نوک انگشتان پاهای خود می ایستادند و تیم هایش در طول بازی بهترین عملکرد را از خود نشان می دادند.

سر الکس فرگوسن , بهترین سرمربی فوتبال تاریخ بریتانیا فاش کرد که او موفقیت هایش را مدیون تنبیه های بدنی با کمربند که اولین معلمش در دوران مدرسه می کرده است , می باشد.

در حقیقت سر مربی سابق منچستر یونایتد هنوز شش تا از بهترین کمربندهایی که معلمش الیزابت تامسون در زمان کم کاری او را با آن تنبیه می کرده است را دارد.

این مربی 72 ساله در مورد این دارایی ارزشمند که پس از مرگ معلم سابقش به او به ارث رسیده است می گوید :

” این مطالعه ی من است. شش عدد از آن کمربندها که شما را در عذاب مطلق می برد. این تنبیهی بود که شما داشتید………  در مورد من , معمولا من این کار را برای مبارزه در زمین بازی انجام می دادم. “

سر الکس در مصاحبه ای با Times Educational Supplement , از خانم الیزابت تامسون به عنوان بهترین معلم خود یاد کرد و چند ویژگی از معلم سابقش که معلم های امروزی هم باید دارای آن باشند بیان کرد. سر الکس گفت :

” او با ” اراده ای قوی ” در مسیر موفقیت حرکت می کرد و ” هرگز تسلیم نمی شد “

” او گفت : الیزابت تامسون الهام بخش من بود. او باعث پیشرفت هر کسی که با او در ارتباط بود می شد. “

سر الکس که در دهه ی 1950 در مدرسه ی Broomloan Road School در گلاسکو به کلاس این معلمش پیوست , در مورد ویزگی های این عزیز بزرگوار می گوید :

” شخصیت , اراده و انرژی او باعث شد که من در زندگی ام به موفقیت برسم.

” هنگامی که او برای اولین بار به مدرسه آمد , او به کلاسش نیامد و به خانه ی تک تک دانش آموزان رفت و گفت : ” اگر بچه ی شما فردا در مدرسه نباشد , من دوباره بر خواهم گشت.

” سر الکس اضافه کرد : خانم تامسون شما را به بهترین کسی که می توانستید باشید , تبدیل می کرد. بله , این بخش از من , از او سر چشمه می گیرد. “

۰ Comments