جایگزین مسیر

سم جانستون از حضور در دانکستر لذت می برد

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۲

دروازه بان جوان منچستریونایتد سم جانستون می گوید از حضور قرضی در دانکستر راورز لذت می برد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جانستون در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به خاطر مصدومیت ساق پا راس ترنبال که منجر به دوری یک ماهه او از میادین شده بود به دانکستر راورز پیوست.

این بازیکن 20 ساله قراردادی یک ماه و قرضی با دانکستر امضا کرد و از همان روز در ترکیب اصلی تیم راورز قرار گرفت و در اولین بازی توانست دروازه دانکستر را در بازی برابر میدلزبرو بسته نگه دارد, دانکستر در پایان برابر میدلزبرو به تساوی بدون گل رسید.

البته جانستون نتوانست برای دومین بازی پیاپی اجازه ندهد توپ از دروازه خودش عبور کند و آنها با دریافت گلی در دقایق پایانی دیدار خود برابر برایتون شکست خوردند و در بازی برابر هوو آلبیون هم تن به شکست دادند.

جانستون پیش از این به طور قرضی در اسکانتروپ یونایتد, یئوویل تاون و والسال بازی کرده بود, اکنون از اینکه دوباره می تواند توانایی های خودش را در لیگ دسته یک امتحان کند, خوشحال است.

جانستون در مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه دانکستر گفت:

من از اینکه می توانم در تیم اصلی بازی کنم, سپاسگذار هستم و برای بازیکنی در سن و سال من یعنی 20 سال, این اتفاق عالی است که به اینجا بیایم و برابر تیم های خوبی در لیگ دسته یک در کنار بازیکنانی باتجربه بازی کنم.

جانستون بازیکنی است که در آکادمی یونایتد پرورش یافته است و در چهار رده سنی نیز برای تیم ملی انگلستان بازی کرده است و او عضو تیم زیر 20 سال نیز بوده است و در جام ملت های اروپا این رده سنی در ترکیه بازی کرده است.

جانستون می تواند پس از این حضور قرضی در دانکستر به امید حضور در تیم اصلی دوباره به یونایتد برگردد. قبل از بازگشت جانستون به الدترافورد او دو بازی حساس با دانکستر باید انجام دهد. آنها امروز میزبان بارنزلی هستند و سپس در خانه یئوویل تان هفته آینده به مصاف این تیم می روند.

۰ Comments