جایگزین مسیر

سویا, کوندوگبیا را با 17 میلیون پوند می فروشد

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رئیس باشگاه سویا, خوزه ماریا دل نیدو می گوید که این باشگاه اسپانیایی هافبک جوان خود, جفری کوندوگبیا را با مبلغی کمتر از 17 میلیون پوند که رقم آزاد سازی قرارداد او است, به منچستریونایتد یا رئال مادرید نمی فروشد.

او روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت: کوندوگبیا بازیکنی برای فروش نمی باشد, اما هر باشگاهی که او را می خواهد باید رقم بند آزادسازی قرارداد او را که 20 میلیون یورو می باشد, پرداخت کند. اما لطفا , هر باشگاهی که سعی دارد او را بخرد, این کار را انجام ندهد. ما او را در پست حمله مدنظر داریم.

چنین جمله ای را دیل نیدو در ماه ژوئن به زبان آورده بود, او گفته بود: بند آزادسازی وجود دارد که می گوید اگر ما پیشنهادی رسمی 8/5 میلیون پوندی دریافت کنیم, باید آن پیشنهاد را قبول کنیم و او می تواند برود.

و همان دل نیدو ماه گذشته مدعی شده بود که منچسترسیتی “یک درصد شانس دارد تا آلوارو نگردو را بخرد”….24 ساعت قبل از قبول پیشنهاد سیتی برای این مهاجم اسپانیایی او چنین حرفی زده بود.

سویا تابستان گذشته کوندوگبیا را با مبلغ 2/5 میلیون پوند از لنز خرید و این بازیکن در بازی قدردانی از ریو در الدترافورد نمایش تاثیر گذاری برابر یونایتد از خود نشان داده بود.

این بازیکن 20 ساله برای اولین بار هفته جاری برای بازی در تیم ملی دعوت شده است تا در بازی دوستانه برابر بلژیک به میدان رود – او در هر رده سنی برای تیم ملی کشورش بازی کرده است و استعدادیاب های باشگاه آرسنال و چلسی همانند یونایتد و رئال عملکرد او را زیر نظر داشته اند.

۰ Comments