جایگزین مسیر

شایعات آخرین روز های نقل وانتقالات

by | شهریور , ۱۰ , ۱۳۹۳

به نقل از توتو اسپرت: منچستر پیشنهاد دیگری به آرتورو ویدال به ارزش50میلیون یورو ارائه کرده است.به توجه به زمان کم نقل وانتقالات به نظر میرسد خرید او دیگر دور از انتظار باشد.

سان هم در چاپ امروز خود به پیشنهاد اورتون و تاتنهام اشاره کرده که قصد دارند انتقال قرضی دنی ولبک را هر چه سریع تر عملی کنند.گفته شده ارزش این انتقال 5 میلیون یرو خواهد بود.

دیلی میل مدعی شده که پیشنهاد استون ویلا به منچستر یونایتد برای خرید تام کلورلی وارد مرحله ای جدیدی شده و هیچ بعید نیست که فروش این بازیکن به صورت کامل با قیمت 8 میلیون یورو به واقعیت بدل شود.

اما به نقل از منچستر ایونینگ نیوز:تام لارنس به احتمال زیاد این فصل را به صورت قرضی در لستر سیتی توپ خواهد زد. خبرهایی از انتقال قرضی نیک پاول به لستر نیز به گوش میرسد.این خبرگزاری همچنین مدعی شده کوین استروتمن در ژانویه در صدر لیست منچستر قرار خواهد گرفت و فعلا جزو اهداف شیاطین نیست.

با توجه به اخبار وحضور باشکوه منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالات احتمال خرید بازیکن دیگر وجود دارد حال باید ببینیم این خرید از بین گزینه های بالاست یا منچستر باز هم همه را متحیر خواهد کرد و بازیکن بزرگ  دیگری را به جمع شلطین اضافه میکند

۰ Comments