جایگزین مسیر

شایعات روز یونایتد.روبرتو مد نظر ون خال,ویدال یونایتدی است

by | تیر , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستر ایوینینگ نیوز جدیدترین اخبار را از شایعات نسبتا معتبر یونایتد را اعلام کرده است و بازیکن جدیدی را به لیست بازیکنان مد نظر یونایتد اضافه کرده است و او محصول لاماسیای بارسلونا یعنی روبرتو می باشد که عده ای او را جانشین زاوی می دانند.

این منبع معتبر مدعی شد ون خال در صدد است تا این جوان اسپانیایی را جذب کند و برای آینده ی یونایتد پرورش دهد اما گاردین مدعی شد شاید این اتفاق باعث از دست رفتن برخی از استعداد های یونایتد مانند بن پیرسون شود.

داستان ویدال نیز به روزهای پایانی اش نزدیک می شود و او به زودی به یونایتد ملحق خواهد شد چرا که باشگاه یووه می خواهد یک مهاجم دیگر بخرد و مهم ترین هدفشان لوکاکو می باشد و برای خرید این بازیکن به پول ویدال نیاز دارند.

منچستر ایوینینگ نیوز همچنین اعلام کرد به زودی انتقال اشلی یانگ به وستهام عملی خواهد شد و هنوز باید در مورد آینده ی زاها منتظر تصمیم گیری ون خال باشیم.

این منبع معتبر همچنین دی یانگ را یکی دیگر از از بازیکنان مد نظر ون خال دانست و مدعی شد با توجه به اینکه یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن مانده است خرید او را بسیار محتمل دانست و مدعی شد با نبود کریک به او نیاز است.

بنا به گزارشات خروج اورا نیز قطعی شده است و یونایتد برای جذب یک دفاع چپ دیگر دست به کار شده است و ون خال باید تمام سعی خود را انجام دهد تا تیم راهماهنگ کند چرا که در خط دفاعی تمامی بازیکنان عوض شده اند.

10505534_10152424243504279_6730486650294893542_n

۰ Comments