جایگزین مسیر

صحبت های ون گال پس از تساوی مقابل پی اس وی

by | آذر , ۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال پس از تساوی مقابل پی اس وی در لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری حاضر شد و مصاحبه ای را با MUTV انجام داد.در اینجا شما می توانید نقل و قول های از لویس ون گال در نشست خبری را بخوانید…..

نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود

فکر می کنم در نیمه اول عملکرد بهتری داشتیم.ما سه شانس گلزنی داشتیم پس از آن نیز سه شانس دیگر در اختیار ما بود و دو موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم.اما در نیمه دوم عملکرد عالی نداشتیم و من فکر می کنم این یک معجزه می باشد به دلیل اینکه در نیمه دوم ما تنها یک موقعیت برای گلزنی داشتیم.

فرصتی عالی برای جسی لینگارد

در نیمه دوم یک موقعیت بسیار عالی داشتیم که جسی لینگارد می توانست آن ضربه را تبدیل به گل کند و بسیار نا امید کننده می باشد همچنین برای هواداران زیرا گلی به ثمر نرساندیم هرچند که او بسیار خوب بازی کرد.خیلی نزدیک بود اما هنوز گلزنی نمی کنیم.ما می توانستیم امشب به مرحله بعد صعود کنیم و این یک نا امیدی بسیار بزرگ برای بازیکنان می باشد.

شانس ها به وجود می آید اما بدون هیچ تفاوتی

هافبک های ما به مدافعان فضای زیادی می دهند یعنی به دالی بلیند و کریس اسمالینگ زیرا در برابر آنها تنها یک مهاجم بازی می کرد و آن هم دی یونگ بود.در نیمه اول این عمل به صورت دائمی انجام نمی شد اما در نیمه دوم با تغییرات من این عمل بیشتر شد.به طور معمول زمانی که من آن را تغییر بدهم شرایط عوض می شود اما امروز اینگونه نبود بنابراین من نیز بسیار نا امید هستم به دلیل اینکه تغییراتم مثمر ثمر نبود.فکر می کردم با این ترکیب شانس زیادی برای پیروزی داشته باشیم و شما هرگز نمی دانید اگر ماتا از ابتدا در بازی بود شرایط تغییر می کرد یا خیر.

هیچ تضمینی در اولدترافورد وجود ندارد

برای هواداران نیز نا امید کننده می باشد به دلیل اینکه آنها می خواهند شاهد پیروزی تیمشان باشند.اما این هرگز کار آسانی نیست و این را می دانیم.اما ما هرگز بازی بدی به نمایش نمی گذاریم و به دنبال پیروزی خواهیم بود.

نگرانی بابت عدم گلزنی

البته من نگران هستم اما من هم می دانم که گلزنی به هیچ وجه به خوب بازی کردن یا بد بازی کردن ارتباطی ندارد.امروز ما می توانستیم حداقل سه گل به ثمر برسانیم – آنها در این مسابقه شانس های خطرناکی ایجاد نکردند اما ما گلزنی نکردیم.با این حال ما در بازی بعد می توانیم از هیچ چیز گل بسازیم.این فوتبال است.

امیدواری به پیروزی در مقابل وولفسبورگ

ما هنوز هم در رتبه دوم قرار داریم و در آستانه حضور در مرحله حذفی می باشیم.ما باید در برابر وولفسبورگ برنده شویم و این یک بازی سخت به شمار می رود اما همه چیز امکان پذیر است و پیروزی در مقابل آنها به هیچ وجه غیر ممکن نیست.ما در خانه در مقابل آنها به پیروزی رسیدیم.پس چرا نتوانیم در خانه آنها به پیروزی دست یابیم؟ما در هر جایی می توانیم پیروز شویم.ما این فصل ثابت کرده ایم.همچنین در لیگ برتر نسبت به فصل گذشته ما در رتبه بالاتری حضور داریم و در لیگ قهرمانان نیز باید این کار را انجام بدهیم.

۰ Comments