جایگزین مسیر

عدنان یانوزای به یونایتد تعهد دارد

by | مهر , ۱۷ , ۱۳۹۲

ستاره جوان منچستریونایتد, عدنان یانوزای اشاره کرده که آینده خود را در بودن در منچستریونایتد می بیند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که قرارداد کنونی عدنان در تابستان به پایان می رسد, باشگاه یونایتد از این مسئله ترس دارد که یکی دیگر از استعدادهای برتر اروپا را ازدست بدهد.

با این حال یانوزای در صحبت های اخیر خود که در میرور به چاپ رسیده است, می گوید هیچ برنامه ای برای ترک الدترافورد ندارد.

یانوزای گفت: در این لحظه, بازی های ملی مسئله ای نیست که من درباره آن زیاد فکر کنم.

“من می دانم که ابتدا باید بر روی کاری که در یونایتد انجام می دهم تمرکز کنم زیرا این مسئله مهمترین بخش از دوران حرفه ای بازیگری من در حال حاضر می باشد.”

“من می خواهم خوب برای یونایتد بازی کنم و هر تلاشی برای باشگاهم انجام دهم.”

.

.

او افزود: من از بازی کردن خودم بسیار لذت می برم. من تقریبا چند بازی را در ترکیب ذخیره ها در فصل گذشته به میدان رفته ام و فکر می کنم عملکرد خوبی داشته ام.

“از آنجا من شانس رفتن با تیم به تور در تابستان را داشتم که فرصت خوبی برای من بود تا نشان دهم چه کاری برای تیم می توانم انجام دهم. تجربخ بی نظیری بود و از آن لحظه من سخت تلاش می کنم.”

“زمانی که مربی بزرگ, بزرگی مثل سرآلکس فرگوسن به شما شماره ای در ترکیب اصلی تیم می دهد, شما فکر می کنید که شما واقعا می توانید کاری برای باشگاه انجام دهید.”

.

.

“این حمایت از من واقعا به من کمک کرد زیرا شما این احساس را بدست می آورید که همه از شما می خواهند عملکرد خوبی داشته باشید.”

“من می خواهم تا جایی که می توانم در بازی های زیادی به میدان بروم و تبدیل به بهترین بازیکن ممکن شوم. من می دانم که نیاز دارم که هر روز به تلاش ادامه دهم تا به این هدف دست یابم. من باید آماده باشم, آماده تا از شانسم استفاده کنم.”

“من به توانایی های خودم اطمینان دارم و باور دارم که می توانم به تیم کمک کنم.”

یانوزای همچنین درباره بودن در کنار بازیکنان باتجربه تیم منچستریونایتد و تمرین کردن روزانه با آنها صحبت کرد.

او گفت: همه مرا نصیحت می کنند. این مسئله بی نظیری در اینجا است. مردم از شما می خواهند تا عملکرد خوبی داشته باشید و می خواهند به شما کمک کنند تا در بازی خود پیشرفت کنید. من بسیار با پاتریس و گیگزی صحبت می کنم. آنها تجربه زیادی دارند, بازیکنان بزرگی در باشگاه هستند و تمام راهی را که من باید بروم را رفته اند. نصیحت آنها مهم است.

.

.

“اگر من در جناح چپ بازی کنم, پاتریس تنها کمی با من فاصله دارد, بنابراین او به من کمک می کند و من در پستی مشابه به گیگزی بازی می کنم. من همیشه از او سوال می پرسم, زیرا او برای مدت زمان خیلی خیلی طولانی بازیکن درجه بوده است. او معلم خوبی است.”

یانوزای از تاثیر قدم گذاشتن در سطح تیم اصلی آگاه هست اما او می گوید که همیشه در حال یادگرفتن چیزهای جدید است.

.

.

“همه چیز سریع اتفاق می افتد. بازی ها سریعتر هستند, شما باید سریعتر فکر کنید و سریعتر بازی کنید. من تقریبا هر روز با بازیکنان بزرگی تمرین می کنم بنابراین من کاری را انجام می دهم که آنها به من می گویند اما در همین حین من می خواهم کیفیت هایی که در بازی خودم هست را نیز به بازی اضافه کنم. این مسئله مهم است. شما باید هر دو این کارها را انجام دهید.”

“قابلیت های تکنیکی (بازیکنانی مثل رابین فان پرسی, شینجی کاگاوا و وین رونی) بی نظیر است, بنابراین تنها بازی کردن در کنار آنها استانداردهای بازی شما را بالا می برد. شما چیزهای کوچکی را می آموزید زمانی که مثلا به بازی سرعت می بخشید, پاس می دهید, توپ را نگه می دارید, تمام این کارها… تنها با نگاه کردن به بازی بازیکنان باتجربه, برای شما عادی می شود.”

.

۰ Comments