جایگزین مسیر

فالکائو دو هفته ی دیگر تا بازگشت به میادین فاصله دارد

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

فالکائو به دلیل مصدومیتذ دو هفته دیگر را نیز از دست داد و قادر نیست یونایتد را در دیدار با آرسنال همراهی کند.او متحمل مصدومیت جدیدی شده است و فعلاً با بازگشت به میادین حداقل دو هفته فاصله دارد.

مهاجم کلمبیایی یونایتد آخرین بار در دیدار برابر وست بروم به میدان رفته است و حدود یک ماهی است که به دلیل مصدومیت قادر نبوده برای یونایتد بازی کند.

اما در حالی که انتظار میرفت او برای دیدار با آرسنال بتواند دوباره برای شیاطین سرخ به میدان برود، این اتفاق رخ نخواهد داد. چرا که لوئیز فن خال سرمربی یونایتد اذغان داشت که او دوباره متحمل مصدومیت جدیدی شده است و در صورت بهبودی نیز باید هنوز دو هفته با تیم تمرین کند، آنگاه شرایط بازی پیدا خواهد کرد.

با این وجود فالکائو بابت شرایطش نگران نیست و مطمئن است که به زودی می تواند دوباره برای یونایتد به میدان برود و البته بدرخشد.

فالکائو در این باره گفت:

کم کم دارم بهتر می شوم، احساس خوبی دارم و امیدوارم سریعتر بتوانم به میادین باز گردم.

بله کمی ناامیدکننده است که نمیتوانم برای تیمم به میدان بروم، ولی باید تمرکز کنم تا بتوانم هر چه سریعتر به فوتبال بازگردم و در زمان بازگشتم، به تیمم کمک کنم، مهمترین نکته این است.

فالکائو همچنین ضمن انتقاد بابت داستان سازی های زیاد در مورد شرایط جسمانی و مصدومیت زانویش، اذعان کرد که مطالبی نادرست در خصوص شرایط فیزیکی او در رسانه ها و میان مردم پخش شده است که البته باعث فشار روی هم شده است، او منتظر است تا بتواند آمادگیش را به رخ بکشد.

۰ Comments