جایگزین مسیر

فان پرسی آماده جدال با فالکاو

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۳

مهاجم کهنه کار شیاطین سرخ امروز در مصاحبه ای با فکس اسپرت اعلام کردکه خیلی زود به میداین باز خواهد گشت او گفت:

من میتوانم به راستی به شما بگویم که تا کنون به بیمارستان نرفته ام و خطر جدی من را تهدید نمیکند.من نمیدانم که چقدر طول میکشد که بهبود بیابم ولی زمان طولانی نخواهد بود و خیلی زود به میداین باز خواهم گشت.

فان پرسی همچنین برای جبران نتایج ضعیف بی صبرانه منتظر است و در خصوص پیوستن رادمل فالکاو هم گفت:

از پیوستن او به منچستر واقعا خوشحالم او از ما تیم بهتری میسازد. شما باید همیشه به سختی تلاش کنید تا در این باشگاه بزرگ بمانید.وجود او از نظر روانی نیز بسیار به ما کمک میکند.او باید هر روز برای بودن در تیم بجنگد درست همانند کاری که من انجام میدهم.دونفراز بین من او وین رونی و جیمز ویلسون در ترکیب ثابت خواهند بود و قطعا آن دو نفر مهاجم های بهتری هستند.آماده ی رقابت با او هستم

به نظر میرسد جنگ سختی در خط حمله ی تیم بین این چهار مهاجم در میگیرد حضور وین رونی در ترکیب اصلی به عنوان بازیکن ثابت با توجه به کاپیتان بودن او بسیار محتمل است.جیمز ویلسون هم که به علت جوانی و بی تجربگی نمی تواند بار خط حمله ی منچستر را بدوش بکشد. پس از میان فالکاو و وفان پرسی تنها یک نفر در خط حمله توپ میزند و مسلما او بهتر خواهد بود. فان پرسی جام بیستم را برای نمچستر به ارمغان آورد اما او برای جام بیست ویکم خود را در کنار یکی از بزرگترین مهاجمان جهان یعنی ال تایگر میبیند.

البته بعید نیست که فنخال سیستم چرخشی را در دستور کار قرار دهد با توجه به این که یکی 31ساله ودیگری28 ساله است.

به نظر شما کدام ماشین گل زنی در خط حمله ی یونایتد بهتر عمل خواهد کرد؟

۰ Comments