جایگزین مسیر

فردا مویز و رونی با همدیگر صحبت می کنند

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۲

گفته می شود دیوید مویز و وین رونی و نمایندگان این بازیکن در روز سه شنبه(فردا)  به مذاکره خواهند نشست, این اولین وظیفه مهم دیوید مویز در مقام سرمربی منچستریونایتد خواهد بود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قرارداد شش ساله این مربی اسکاتلندی به طور رسمی امروز دوشنبه آغاز شده و او وارد کمپ AON  شد تا پایانی بر خبر جدایی رونی که مدت ها است در زبان ها می چرخد, شکل دهد.

مویز می خواهد رونی در تیم بماند اما از این مسئله نیز مطلع است که این بازیکن 27 ساله که در سال 2004 با 25/6 میلیون پوند به یونایتد ملحق شد, درخواست جدایی داده است.

.

مویز در سمت جدیدش به دنبال تصمیم گیری درباره آینده رونی

.

این بازیکن ملی پوش انگلیسی فکر می کند تغییر باشگاه به او کمک خواهد کرد تا در آستانه جام جهانی دوباره جایگاه سابق خودش را پیدا کند.

همه چیز بستگی به صحبت های فردا دارد و این که چگونه مویز او را متقاعد به ماندن خواهد کرد. آرسنال و چلسی هر دو قصد جذب این بازیکن در این تابستان را دارند, اما حتی اگر یونایتد تصمیم به فروش او بگیرد, دوست ندارد او را باشگاهی بفروشد که رقیب آنها در لیگ هست.

همانطور که می دانیم رونی بازیکنی است که ارزش زیادی دارد و قابل جایگزینی نیست, به همین خاطر یونایتد تنها با پیشنهادی 35 میلیون پوندی شاید او را به باشگاه دیگری بدهد و تنها باشگاه هایی که قادر خواهند بود چنین رقمی را پرداخت کنند رئال مادرید و پاریسن ژرمن می باشند.

.

وین رونی در فستیول موسیقی گلاتنبری در آخرهفته

.

در نهایت می توان گفت همه چیز در پایان جلسه فردا مشخص خواهد شد, اما چیزی که برای همه مشخص است این است که دیوید مویز به همین راحتی وین رونی را ازدست نخواهد داد و واضح است که او تمام تلاش خود برای حفظ این بازیکن در یونایتد بکار خواهد بست.

۰ Comments