جایگزین مسیر

فردیناند:”یونایتد همچنان مدعی است”

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند به مدعیان کسب قهرمانی در لیگ برتر هشدار داد منچستر یونایتد مانند همیشه با قدرت ظاهر خواهد شد ..
.
.
.
.
.
.
.
.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – فردیناند فکر میکند که انتخاب مویس به عنوان جانشینی سر الکس فرگوسن تصمیم درستی بوده است.
سر الکس فرگوسن در پایان این فصل با اعلام بازنشستگی خود جهان فوتبال را شوکه کرد و تصمیم گرفت بعد از 26 سال الدترافورد را ترک کند. ولی فردیناند اعتقاد دارد کارها زیر نظر مویس طبق روال عادی پیگیری میشود.
فردیناند در مصاحبه ای با دیلی میرر عنوان داشت:
“من فکر می کنم انتصاب دیوید مویس پیام ثبات و ماندگاری را مخابره کرد”
“بیشتر از هر چیز باشگاه به دنبال مربی ای بود که بتواند با وی یک همکاری بلند مدت داشته باشد و بتواند با کارهایی که سر الکس انجام داد رقابت کند. مربی جدید روش ها و برنامه های خودش را خواهد داشت ولی عناصر سر الکس در وجود او دیده می شود”
در حالی که مدافع سابق انگلستان تا به حال با مویس همکاری نداشته است ، ولی می گوید که شباهت بسیار مویس و فرگوسن موجب به دست اوردن افتخارات زیادی خواهد شد.
“دیوید مویس شخص مصممی است، او یک برنده است و شما این را میبینید که تیم های او در نحوه ی بازی کردن یک هویت مخصوص دارند. به نظر من دیوید مویس دارای شخصیتی بسیار قوی می باشد”
“هر موقع که من او را ملاقات کردم تحت تاثیر وی قرار گرفتم و من فکر میکنم که او شخص مفیدی است که به باشگاه اضافه شده است.”
دیوید مویس که اکنون همراه با خانواده اش در تعطیلات تابستانی به سر می برد به نظر می رسد هفته ی اینده به انگلستان بازگردد و کار خود را به طور رسمی از اول جولای اغاز کند.
فردیناند در ادامه ی صحبت هایش گفت :
“بدیهی است که ما باید کار های زیادی انجام دهیم . ما در گذشته نیز توانسته ایم این کار ها را انجام دهیم و به موفقیت دست پیدا کنیم”
“ساده لوحانه است اگر فکر کنید که مربی جدید می اید و در یک چشم به هم زدن همه چیز تغییر می کند. او کار خود را در طول زمان کامل می کند و باشگاهی مانند منچستر یونایتد در تاریخ خود اثبات کرده است که زمان زیادی در اختیار مربیان قرار می دهد.”

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوب دوستان همونطور که میدونید امروز روز تولد حضرت علی اکبر (ع) هستش که به خاطر این امر امروز رو به عنوان روز جوان نامگذاری کرده اند . روز جوان رو به همه منچستری های گل تبریک میگم که نصف بیشترشون هم امسال کنکور دارن ایشاللا موفق باشن.

۰ Comments