جایگزین مسیر

فردیناند : آماده ی رویارویی با چلسی هستیم

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند مدافع تیم منچستر یونایتد پس از کسب نتیجه ی عالی در اولین بازی لیگ برتر ، اکنون مشتاقانه منتظر رویارویی با تیم فوتبال چلسی می باشد.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – شیاطین سرخ که اکنون پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن تحت هدایت دیوید مویس به سر می برند گام اول خود در لیگ برتر را در ورزشگاه خانگی تیم سوانسی با گل های ول بک و ون پرسی و با کسب پیروزی 4-1 بسیار محکم برداشتند.
این نتیجه تنها ساعاتی پس از انکه سرمربی جدید تیم چلسی ، مورینیو ، اعلام کرد که تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی اهل کسب پیروزی های بزرگ نیستند ، به دست امد.
مدافع مرکزی تیم منچستر یونایتد ، ریو فردیناند، بسیار خوشحال است که خیلی زود مربی پرتغالی جواب خود را گرفته است و اکنون مشتاقانه منتظر بازی روز دوشنبه ی اینده در برابر تیم چلسی است.
مدافع سابق تیم ملی انگلیس گفت :
” این اولین نیش و کنایه ی او ( مورینیو ) بود نه؟؟ منتظر این کار هایش بودیم”
” تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند همگی در برابر سوانسی بسیار تلاش میکنند تا امتیاز به دست اورند ، پس نتیجه ی خوبی کسب کردیم”
“من منتظر بازی با چلسی هستم. ما واقعا منتظر بازی با چلسی هستیم. حالا میتوانیم برای چیز مهمی بازی کنیم.”
” ما بازیکنان حرفه ای هستیم و میخواهیم برنده باشیم.  وقتی کسی شما را در جایگاهی که باید باشید قرار نمیدهد از وی قدردانی نمیکنید”
“به نظر میرسه انگار بعضی ها انتظار داشتند که ما لیگ رو با امتیاز 0 تموم کنیم و اگر ما بازی اول را می باختیم چه سر و صدا هایی که نمی کردند.”
” بسیار دلچسب بود که در ان ورزشگاه یک پیروزی خوب کسب کردیم ان هم در اولین بازی رقابتی سرمربی و ما از پس این کار به خوبی بر آمدیم.”

۰ Comments