جایگزین مسیر

رئیس: هو شدن روی فن پرسی تاثیری نمی گذارد

by | اردیبهشت , ۷ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن به رابین فن پرسی گفته است که توجهی به واکنش منفی طرفداران آرسنال در اولین بازگشتش به استادیوم امارات نکند.

شاگردان آرسن ونگر در ابتدای بازی یکشنبه برای تبریک به قهرمانی یونایتد در لیگ این فصل، با تونل افتخار به استقبال آن ها خواهند رفت، اما مطمئنا فن پرسی در امارات با واکنشهای خاصی پس از عقد قرارداد 24 میلیون پوندی با یونایتد در تابستان گذشته روبرو خواهد شد.

با وجود اینکه رابین هفته گذشته با هت تریک مقابل استون ویلا به نخستین مدال قهرمانی لیگ جزیره دست پیدا کرد، اما بی شک هواداران آرسنال به این مسئله توجهی نمی کنند. سر الکس در این باره گفت:

“من واقعا به این موضوع اهمیتی نمی دهم و فکر نمی کنم که برای رابین هم مهم باشد. در بازی رفت در اولدترافورد هم او هو شد و احتمالا در این بازی هم بخشی از تماشاگران این کار را انجام می دهند. این نسل و جامعه مدرن است و از این موضوع متاسفم.”

فرگوسن در ادامه درباره تونل افتخار بازیکنان آرسنال در ابتدای بازی گفت:

“واقعا خوشحالم که آرسن ونگر و شاگردانش قصد انجام این کار را دارند. چند سال پیش در بازی مقابل آرسنال که ویلتورد تک گل بازی را به ثمر رساند ما هم برای آن ها این کار را کردیم. این کاری است که باشگاه های بزرگ باید انجام دهند.”

فرگوسن با اشاره به اینکه می داند آرسنالی ها به خاطر نگرفتن جام در سال های اخیر ناراحت هستند، بیان کرد که او اعتقاد دارد آن ها باید به آینده فکر کنند.

“من از اهمیت داربی آن ها با تاتنهام آگاهی دارم، اما یونایتد اصلی ترین رقیب آرسنال در 20 سال اخیر بوده است. قهرمان نشدن هم برای هواداران آرسنال و هم برای آرسن نا امید کننده است، اما این چیزی است که اتفاق می افتد و شما مجبورید به کارتان ادامه دهید. آرسنال رو به جلو حرکت می کند، آن ها بری سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگند و شانس کسب آن را دارند، ضمن این که همچنان فوتبال جذابی ارائه می دهند.”

ترجمه شده توسط کاربر عزیز سهند میرزایی

۰ Comments