جایگزین مسیر

فلایینی:در انگلستان با من به درستی رفتار نمیشود

by | دی , ۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – مروان فلایینی معتقد است در انگلستان به او بی احترامی میگردد.وی معتقد است در لیگ برتر تبدیل به بازیکنی بدنام گشته است.

با وجود این که همه فلایینی را به عنوان هافبکی فیزیکی میشناسند،اما او تا به حال فقط سه بار از زمین مسابقه اخراج شده و یک بار هم در سال ۲۰۱۶ به دلیل ضربه ای که با آرنج به صورت روبرت هوث مدافع تیم لسترسیتی زد سه جلسه محروم شد.آخرین کارت قرمز او مربوط به دربی منچستر است که داور مسابقه بعد از خطای فلایینی به روی آگوئرو او را از زمین مسابقه اخراج نمود.

حال فلایینی که در پایان فصل قراردادش با منچستریونایتد به پایان میرسد در مصاحبه ای با یک روزنامه بلژیکی عنوان کرده گاهی اوقات احساس میکند داوران بین او و دیگر بازیکنان فرق میگذارند.

آنها برچسب بازیکن خشن را روی من زده اند،یک قاتل!

ببینید،من شخصی متعصب هستم.در بسیاری از بازیهایی که تیم به شدت احتیاج به برد داشته من قربانی شده ام.وقتی آنها موهای مرا میکشند من باید چه کاری انجام دهم؟شاید مسخره به نظر بیاید اما واقعا دردآور است!فصل قبل در بازی دربی من اخراج شدم.آگوئرو به سرعت سمت من دوید سپس مانند یک شخص مرده بی حرکت ایستاد،من به او برخورد کردم و داور مرا اخراج کرد.

گاهی اوقات بازیکنان حریف سعی میکنند مرا تحریک کنند اما میدانید من فصل قبل در کل چند کارت زرد دریافت کردم؟۴ عدد در ۴۵ بازی.من واقعا سعی در آسیب زدن به کسی ندارم.

فلایینی که بازی های زیادی را در این فصل به دلیل مصدومیت زانو از دست داده از این میترسد که برچسب “خشن” روی عملکرد او در جام جهانی هم تاثیر منفی بگذارد.

شین لانگ بازیکن ساوتهمپتون پس از بازی ماه سپتامبر مقابل یونایتد که با برتری ۱-۰ شیاطین سرخ به پایان رسید فلایینی را بازیکنی خشن نامید.فلایینی در این باره نیز صحبت کرد:

دیدید من چقدر در آن صحنه خوش شانس بودم؟اگر محافظ نداشتم او قطعا زانویم را شکسته بود و باید شش ماه خانه نشین میشدم!اما در نهایت چه شد؟او فقط یک کارت زرد دریافت کرد فقط همین.اگر من آن خطا را مرتکب میشدم آنها قطعا مرا میکشتند.

۰ Comments