جایگزین مسیر

فلتچر:قصد دارم دوباره به ترکیب اصلی راه پیدا کنم

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۲

درن فلتچر می گوید او به دنبال این است که پس از مدت ها مبارزه با بیماری دوباره از نو برای حضور در ترکیب یونایتد تلاش کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک 29 ساله اولین بازی خود برای یونایتد را پس از تقریبا یک سال دوری از فوتبال در نیمه دوم بازی برابر استون ویلا انجام داد. فلتچر پس از بازی در مصاحبه ای با شبکه باشگاه از عزم خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم صحبت کرد.

فلتچر گفت: همین است, من برگشتم تا اتفاقات خوبی رقم بزنم. خوشبختانه این دیدار بازی بود که نشان می دهد من اکنون برگشته ام. به نظر می رسد من باید از موانع و مشکلاتی که در ارتباط با سلامتی ام داشتم عبور می کردم و به خاطر این مسائل شکرگذار هستم. تمام این مسائل در گذشته رخ دادند و اکنون رو به جلو حرکت می کنیم.

“من همیشه ایمان داشتم که برخواهم گشت, من این ذهنیت را همیشه با خودم نگه می داشتم. فکر می کنم برخی از افراد که در کنار من بودند تلاش می کردند تا من به شکل دیگری فکر کنم, اما من خودم را قوی نگه داشتم و باور داشتم که برخواهم گشت. فکر می کنم این بهترین روش برای رسیدن به این موقعیت بود و من می دانستم که از این ذهنیت بسیار منحرف خواهم شد اما این باور و عزم و اراده دوباره برمی گشت.”

.

.

“به این شکل بازی کردن در زمین و چنین استقبالی از هواداران گرفتن, باعث می شود که شما فکر کنید همه کارهایی که کردید ارزش داشته است.”

“از زمانی که من بچه بودم, می خواستم فوتبال بازی کنم. من به اندازه کفای خوش شانس بودم که این فرصت را داشته باشم تا در منچستریونایتد بازی کنم و نمی خواستم این فرصت را به همین راحتی ازدست بدهم. من برای رسیدن به اینجا مبارزه کرده ام, و اکنون تنها 29 سال سن دارم, فکر می کنم سال های زیادی از بازی کردن من باقی مانده است. این حرف از طرف خانواده, دوستان و مربی قدیمی تیم برای من تکرار می شود. اگر من سلامتی ام را خوب حفظ کنم, دوباره می توانم دوران بازیگری ام را داشته باشم و خوشبختانه این همان کاری است که من قصد انجام آن را دارم.”

“برگشتن به ترکیب تیم برای من اتفاق خوبی بود. حتی در بین دو نیمه نیز من باید کمی تمرین می کردم و واقعا حس عالی بود,  هنگامی که هواداران به این صورت از شما حمایت می کنند, این مسئله ارزش زیادی برای شما دارد و این بازخورد, من را برای به نمایش گذاشتن بازی بهتر برای آنها تهیج می کند. داشتن همچین حمایتی در کنارم پس از این راهی که من طی کرده ام, اتفاق عالی است.”

“افراد بسیار زیادی هستند که من باید از آنها نام ببرم(که من را حمایت کردند), اما در ابتدا و مهمتر از هرکس دیگری, کسانی که نزدیک خانه ما بودند قرار دانرد. بدون آنها, من به احتمال زیاد نمی توانستم دوباره به تیم برگردم.”

“ما باید این روند را حفظ کنیم, شکی درباره این مسئله وجود ندارد. نه تنها باید روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه بدهیم بلکه ما نیاز داریم که در بازی ها پیروز شویم و خودمان را در جایگاهی قرار بدهیم که در آستانه سال جدید, هنوز در رقابت با مدعیان باشیم. این هدفی است که همه بچه ها دارند و نتایجی مثل نتیجه این بازی خارج از خانه نقطه شروع خوبی می باشد. اما ما باید رو به جلو حرکت کنیم و این نتایج را تکرار کنیم, ما نیاز داریم که به خاطر مردم به طور متوالی در چند بازی پیروز شویم تا آنها دوباره این باور را داشته باشند که ما به آنچه که بودیم برگشته ایم.”

 

۰ Comments