جایگزین مسیر

فنخال: منچستر به زمان بیشتری برای کسب قهرمانی احتیاج دارد

by | شهریور , ۲ , ۱۳۹۳

 لوییس فان‌خال اعتقاد دارد که قهرمانی منچستر یونایتد در این فصل لیگ برتر یک معجزه خواهد بود. این نتیجه‌ای‌ست که بسیاری از طرفداران باشگاه هم تا به حال به آن رسیده‌اند. با این وجود سرمربی جدید یونایتد به‌رغم شکست خانگی برابر سوانسی، از وضعیت تیمش کاملاً ناامید نیست.«معجزه‌ها همیشه ممکن اند، اما کار بسیار دشوار خواهد بود. اگر شما به سوابق باشگاهی من نگاه کنید، تیم‌های من همیشه شروع کندی در آغاز فصل داشته‌اند. این به این دلیل است که من به بازیکنانم اطلاعات زیادی می‌دهم، مغز آن‌ها را پر می‌کنم، و تطبیق با آن زمان زیادی به طول می‌انجامد.»«این اصلاً ساده نیست و تجربه‌ی من در باشگاه‌های سابقم این است که شروع کار همیشه دشوار است. شاید به من بگویید که اطلاعات کمتری بدهم، اما اگر ما می‌خواهیم شیوه‌ی بازی خود را تغییر بدهیم این ممکن نیست. من نیاز دارم تا شیوه‌هایم را انتقال بدهم. من به این روش کار می‌کنم و این کار به مقداری زمان نیاز دارد.»

«اگر شما به سابقه‌ی من در اسپانیا و آلمان نگاه کنید، من هر بار در نخستین فصل حضورم قهرمانی را به‌دست آورده‌ام. وقتی به بایرن‌مونیخ رفتم شرایط پایدار نبود. ما شروع ضعیفی داشتیم و فتح لیگ در آن فصل یک معجزه بود. در یونایتد هم وضع همین است. ترکیب بازیکنان ما توازن ندارد، ما پنج شماره ۹ و شش شماره ۱۰ داریم و مدافع نداریم. پس به زمان احتیاج داریم.

به نظر میاید با توجه به خرید مارکوس روخو و خرید احتمالی آنخل دیماریا امیدهایی در دل سر مربی کهنه کار شیاطین زنده شده است. باید دید. مسئولین شیاطین میتوانند در خرید دیماریا موفق شوند خریدی که با مخالفت شدید طرفداران رئال مادرید روبه رو شده است.

بازی بعدی منچستر یوناید امروز با ساندرلند می باشد بازیی که با توجه به گفته های فنخال تغییر ترکیب در ابتدای آن بعید به نظر می آید و او بر رو استفاده از این ترکیب مصمم است

۰ Comments