جایگزین مسیر

فن خال به بازیکنان : چرا شوت نمی زنید؟

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد-

لوییس فن خال پس از تساوی بدون گل مقابل سیتی در الدترافورد رو به روی خبرنگاران نشست و در خصوص بازی و نتیجه آن صحبت کرد.

منچستریونایتد در نیمه اول این دیدار حتی یک شوت هم روانه دروازه نکرد. جالب اینجاست که از سال ۲۰۰۳ که سیستم اندازه گیری این موارد به فوتبال اضافه شده است این مورد در بازیهای منچستریونایتد بی سابقه بوده است.

در بین دو نیمه {به بازیکنان} گفتم که می توان از بیرون از محوطه هم شوت زد. نباید الزاما منتظر محوطه ۱۶ قدم بمانید. من به آنها گفتم به نظرم شما می توانید شوت بزنید. پس چرا شوت نمی زنید؟

از فن خال پرسیده شد که آیا تیمش در پی به ثمر رساندن گل زیباست، رئیس جواب داد:

سوال خوبی است چرا که من هم متوجه این نکته شدم ولی هنوز فرصت نداشته ام که بازیکنانم را ببینم و از آنها در این خصوص بپرسم.

فن خال هم چنین در خصوص رونی و انتقادات به بازی ضعیف او در خط حمله گفت:

من هر هفته باید در مورد رونی صحبت کنم. چرا؟ اینها{که خودتان می گویید} را بنویسید. این نظر شماست. من دیگر به سوالی در خصوص رونی جواب نمی دهم چون خسته ام کردید.

ما باید یکی از سه موقعیتمان را گل می کردیم. لینگارد خیلی خوب عمل کرد و این برای او آسان نبود. اما {گل زنی} با روشی که آنها منظم و سازمان یافته دفاع می کردند و به دنبال ضد حمله بودند بسیار مشکل بود. این مثل بازی در مقابل زسکا موسکو است. آنها نیز خیلی فشرده بازی کردند.

از فن خال پرسیده شد که آیا فقط یک تیم به دنبال برد بود، او پاسخ داد:

شما نباید از من این سوال را بپرسید بلکه باید از همکارم سوال کنید. شما دیدید که منچستریونایتد حمله کرد. آنها حق دارند فشرده بازی کنند و این کار را هم کردند.

آنها تیمی فوق العاده در ضد حمله هستند ولی ما مهارشان کردیم. من از این که شانس با ما یار نبود نا امید شده ام. من در ویدئو دیدم که خطای روی هررا پنالتی بود اما داور در این صحنه به ما سود نرساند.

و پای هررا را زد نه توپ را. اما این شانس را ما در کل این فصل نداشتیم. می فهمم که برای داور {پنالتی گرفتن} ساده نیست ولی این اولین باری نیست که اوضاع این گونه پیش می رود.

۰ Comments