جایگزین مسیر

فن خال خواهان ماندن اورا

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

با علاقه ای که تیم های اینتر، یوونتوس و رم برای به خدمت گرفتن پاتریس اورا دارند، به نظر می رسد او مهیای ترک منچستریونایتد در تابستان می شود، اما فن خال می خواهد از رفتن او جلوگیری کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پاتریس اورا با پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود و انتظار می رود به ایتالیا نقل مکان کند، اما گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد سرمربی آینده ی یونایتد لوئیز فن خال می خواهد او را در یونایتد نگه دارد.

مدافع فرانسوی به خاطر جذب قریب الوقوع لوک شاو از ساوتهمپتون با مبلغ تقریبی 30 میلیون یورو، دلیل خوبی برای پایان دادن به دوران بازی خود برای شیاطین سرخ دارد.

 گفته می شود اورای 33 ساله به هم تیمی اش نمانیا ویدیچ در اینتر خواهد پیوست، اما آنطور که پیداست درخواستی هم از طرف یوونتوس رسیده  و همچنین نام تیم دوم این فصل سری آ، یعنی رم هم در روزهای اخیر به لیست مشتریان او اضافه شده است.

با این حال، براساس گزارشات اخیر از اسکای ایتالیا، مربی هلندی لوئیز فن خال، کسی که آماده می شود تا به عنوان سرمربی یونایتد معرفی شود، یکی از طرفداران اوراست و می خواهد قبل از اینکه پایش را به اولدترافورد بگذارد از ترک یونایتد توسط اورا جلوگیری کند.

گزارش شده که اورا می خواهد بابت نقش آینده اش در یونایتد اطمینان کسب کند، که ممکن است به این معنی باشد که یونایتد برای خرید شاو در این مقطع اقدام نکند.

اورا پیش از آن که به نیس فرانسه برود دوره ی حرفه ای بازی خود را از ایتالیا شروع کرد. با این حال در موناکو بود که توجه منچستریونایتد را به خود جلب کرد و از 2006 در یونایتد بازی می کند، و 5 بار فاتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان شده است.

[highlight]آیا من یونایتد باید اورا را نگه دارد یا به خاطر لوک شاو از او صرف نظر کند؟[/highlight]

۰ Comments