جایگزین مسیر

انتقال تیاگو به یونایتد در حال شکل گیری است

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۲

جیمز داکر گزارشگر نشریه تامز امروز در شبکه رسمی باشگاه ، MUTV ، حضور یافت و به بینندگان گفت که این انتقال در حال انجام شدن است .

داکر با باشگاه تا حد زیادی در ارتباط است و اعتقاد بر این است که اطلاعات خوبی در مورد داستان انتقال تیاگو به منچستریونایتد دارد . از او در مورد انتقال تیاگو به منچستریونایتد پرسیده شد :

” من فکر می کنم این انتقال در حال شکل گیری است . اگر او چراغ سبز را نشان دهد بازیکن منچستریونایتد است . “

هر چند که اطلاعات داکر جدید نیست اما حداقل تایید می کند که هنوز ما از تیم های دیگر برای جذب وی جلو هستیم . نشریات از نشست بین تیاگو مسئولان بارسلونا سخن می گویند اما در حال حاضر ما از زمان برگزاری این نشست خبر نداریم و نمی دانیم تیاگو تا چه زمانی در تعطیلات به سر می برد .

به نظر می رسد تیاگو در حال بررسی شرایط موجود است و با توجه به تضمین یونایتد در مورد بازی دادن به او و دستمزد خوبش این احتمال را می دهد که منچستریونیاتد برای او بهترین گزینه باشد و عجیب نیست که خیال یونایتد در مورد پیوستن تیاگو به باشگاه راحت باشد . امیدوار هستیم که کار این اتقال به ماه جولای کشیده نشود . باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد .
دقایقی پیش سایت اسپرت ویتنس از این موضوع پرده برداری کرد که یونایتد حتی حاضر است مبلغ بیشتری از مبلغ قرارداد آزاد سازی تیاگو را به بارسلونا پرداخت کند تا شرایط انجام این انتقال راحت تر شود .

.

.

۰ Comments