جایگزین مسیر

فیل جونز:۱۲ امتیاز اختلاف در لیگ برتر تضمینی برای قهرمانی نیست

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۶

فیل جونز:۱۲ امتیاز اختلاف در لیگ برتر تضمینی برای قهرمانی نیست

پایگاه هواداران منچستریونایتد – فیل جونز مدافع ملی پوش تیم فوتبال منچستریونایتد به تیم همشهری یعنی منچسترسیتی اخطار داد که به ۱۲ امتیاز اختلاف ایجاد شده دلخوش نباشند زیرا در لیگ انگلیس ۱۲ امتیاز اختلاف تضمین قهرمانی نیست .

فیل جونز که فصلی خوب را در ترکیب یونایتد سپری کرده است تا اینجای کار ۱۸ بازی در ترکیب یونایتد در این فصل اتجام داده است و نمایش های قابل قبولی داشته است .

فیل جونز به تیم همشهری هشدار داد که دوازده امتیاز اختلاف در لیگ برتر انگلیس اختلافی است که میتواند جبران شود و این فاصله ی امتیازی تضمینی برای قهرمانی نیست (همان اتفاقی که برای یونایتد در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ افتاد) .

جونز اولین فصل خود در ترکیب یونایتد زیر نظر فرگوسن را یاد آوری کرد که با تیم یونایتد با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم شهر منچستر یعنی سیتی در جایگاه اول قرار داشت ولی در پایان سیتی در یک بازی دراماتیک قهرمانی را از یونایتد گرفت .

جونز گفت:

این فوتبال است و واژه ی هرگز در این بازی وجود دارد .

در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ همه فکر میکردند تیم ما قهرمان است , چه کسی فکر میکرد آن اتفاق بی افتد؟

ما در آخرین روز فصل جام قهرمانی را به سیتی واگذار کردیم .

فوتبال همین است و مردم فقط میتوانند خواسته های خود در مورد تیم مورد علاقه ی خود را مطرح کنند و چیزی را که فکر میکنند بر زبان آوردند ولی ما با روحیه ای بالا و مثبت به فصل ادامه میدهیم و کسی نمیداند چه اتفاقی خواهد افتاد .

۰ Comments