جایگزین مسیر

قرارداد بلند مدت عدنان یانوزای با دوین گروپ

by | فروردین , ۲۷ , ۱۳۹۳

ستاره بلژیکی منچستریونایتد, عدنان یانوزای قرارداد بلندمدتی با دوین گروپ به امضا رساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این توافق به آژانس تجاری دوین این اجازه را خواهد داد تا مسئولیت مدیریت فعالیت های تبلیغاتی این بازیکن 19 ساله را برعهده بگیرد.

به نظر می رسد عدنان یانوزای قصد دارد قدم در راهی بگذارد که ستاره سابق شیاطین سرخ دیوید بکهام در خارج از زمین سبز فوتبال طی کرده است.

مدیر برنامه های بلژیکی این ستاره جوان همانطور که ذکر شد با گروه تجاری دوین قرارداد امضا کرده است. این گروه تجاری در عرصه ورزش نیز فعالیت می کند. یکی از بنیانگذاران دوین, سیمون اولیویرا ناشر دیوید بکهام می باشد.

از دیگر بازیکنانی که با گروه دوین قرارداد همکاری دارند, می توان به نیمار, ژاوی, آلوارو نگردو و بوریس بکر اشاره کرد

یانوزای درباره این قرارداد گفت:

سال های آتی در حرفه بازیگری من, اهمیت بسیاری پیدا می کنند و داشتن افرادی درست در کنار من, مسئله ای حیاتی می باشد که به من کمک خواهد کرد تا راهنما من در این مسیر باشد و حرفه بازیگری من را به طور حرفه ای مدیریت کند. تجربه دوین نشان می دهد که این شرکت بی همتا است و من به دنبال این هستم که آنها نیز در تیم من باشند.

سیمون اولیویرا, مدیر اجرایی گروه جهانی دوین نیز افزود:

عدنان تنها یک استعداد شگفت انگیز نیست. او همچنین نگرش فوق العاده ای دارد که باعث می شود بازی او بسیار در بالاترین سطح قرار بگیرد. ما به دنبال همکاری با او هستیم و اینکه بخشی از آینده هیجان انگیز او باشیم, آینده ای که انتظار او را می کشد.

 

گروه دوین سال گذشته توسط اولیویرا و متئو کای تاسیس شد و با افراد مشهور زیادی همکاری دارد.

۰ Comments