جایگزین مسیر

لوئیس فن خال: نکات کلیدی

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – لوئیس فن خال در مورد برد نفس گیر دقایق آخر شنبه ظهر برابر واتفود مصاحبه کرد. در ادامه نکات کلیدی این صحبت ها آورده شده است.

روحیه تیمی

من از روحیه تیم بسیار شگفت زده شدم. ما در دقایق آخر یک پنالتی داشتیم (برعلیه ما)، اما به عنوان یک تیم در ۵ دقیقه بعد از آن سه موقعیت ایجاد کردیم. پیش از گل شواینی، کریس اسمالینگ یک شوت فوق العاده داشت و گومز آن را به طرز عجیبی مهار کرد. هنگامیکه به عنوان یک تیم چنین عملکردی از خود نمایش می دهید، پس من به این تیم بسیار افتخار می کنم.

صعود به صدر 

قطعاً ما برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر تلاش می کنیم. بله، ممکن است که ما برای یک ساعت در صدر جدول قرار بگیریم، اما این دومین بار است که در این فصل در صدر قرار داریم. هر هفته، ما نزدیک تر می شویم، اما آخر فصل مهم است.

پیشرفت در حملات

فکر می کنم که ما از نظر هجومی خوب بازی نکردیم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم و می توانستیم هنگامیکه جسی لینگارد آن موقعیت را داشت، بازی را زودتر تمام کنیم. ما از نظر مالکیت خوب عمل نکردیم، اما هنگامیکه تیم حریف مالکیت را در اختیار داشت ما خوب بازی کردیم. به تیم مقابل موقعیت های زیادی، به جز تنها یک پنالتی، ندادیم. من انتظار مالکیت بیشتری در بازی داشتم.

تحسین لینگارد و ممفیس

در نیمه اول، ممفیس مانند جسی لینگارد فوق العاده بود. همچنین فکر می کنم که این پست برای ممفیس بهترین پست باشد. او در جام جهانی هنگامیکه رابین فن پرسی و آرین روبن مصدوم بودند برای من در این پست بازی کرد، بنابراین من می دانم که او می تواند آنجا بازی کند. جسی هم خارق العاده بود و به لطف این دو موقعیت های زیادی خلق کردیم.

زمان پیشرفت

احتمالاً ممفیس بیشتر از هر چیز به این گل نیاز داشت. همچنین برای شواین اشتایگر خوب بود. همه بازیکنان، بخصوص شواین اشتایگر و اشنایدرلین پس از حادثه پاریس، نیاز به گل و یا ترقی دارند. به نظرم این یک اتفاق خوش آیند برای آن دو بود که توانستند بازی کنند.

گل شواین اشتایگر؟

من مجبورم که این گل را به نام شواین اشتایگر بنویسم، او شوت کرد و مدافع (دینی) می خواست که توپ را نگه دارد. فکر می کنم که این گل برای باستین است.

مصدومیت همسترینگ هررا

هررا بازی ملی انجام نداده بود بنابراین او چهار روز استراحت کرده بود. پس قطعا شما نمی توانید در مورد مصدومیت شدن چیزی بدانید. فوتبال بازی مشکلی است.

۰ Comments