جایگزین مسیر

لوک شاو می خواهد با تقلید از گری نویل به بازیکن بزرگی تبدیل شود

by | مهر , ۹ , ۱۳۹۳

لوک شاو می خواهد از میراث گری نویل الگو برداری کند، می خواهد به تقلید از دوران حرفه ای گری نویل به یک بازیکن بزرگ در یونایتد تبدیل شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از پیوستن به منچستریونایتد به عنوان گران ترین نوجوان تاریخ فوتبال فشار زیادی بر روی لوک شاو وجود دارد اما او در اولین بازی خودش به خوبی به میدان رفت و موثر بازی کرد.

شاو به طور منظم از مشاوره های گری نویل که خود از بازیکنان یونایتد است استفاده می کند و با وی در ارتباط است تا پا جای پا وی بگذارد.

شاو گفت:

من با او صحبت می کنم، ما گفت و گوی زیادی درمسابقات جام جهانی با هم داشتیم.

بدیهی است من در آن زمان اینجا نبودم، اما او از اخبار منچستریونایتد اطلاع داشت و می دانست چه اتفاقی می افتد و به من مشاوره های زیادی داد.

باید تناسب اندام خود را حفظ کنید تا مطمئن شوید که در دوران حرفه ای خود هرکاری می توانید انجام دهید. او گفت زمانی که به منچستریونایتد پیوستم تغییرات گسترده ای مشاهده کردم.

گری بازیکن بزرگی است و من شماره او را دارم همچنین برای او یک متن فرستادم که، امیدوارم همدیگر را در دوباره در تیم ملی ببینیم اگر من در لیست انتخاب شده ها بودم.

من به کارهایی که او انجام داده است نگاه می کنم. چیز های باشکوهی هستند، من رویای انجام دادن کارهای که او انجام داده است را دارم، این می تواند زندگی حرفه ای من را موفق تر کند.

امیدوارم که بتوانم به مدتی که او بود من هم باشم[دوران بازی گری نویل] همچنین به یک اسطوره تبدیل شوم.

شاو کارهای زیادی برای انجام دادن دارد اگر می خواهد مانند نویل در سمت چپ یونایتد عمل کند. او[نویل] استعداد ذاتی فوتبال را نداشت اما بسیار کار کرد و تلاش کرد تا توانست به ویژگی هایی دست یابد که به بهترین دفاع راست یونایتد تبدیل شود.

ذهنیت بعضی از بازیکنان این است که وقتی به یونایتد پیوستند به بالاترین درجه رسیده اند و باید پای خود را از روی گاز بردارند[تلاش نکنند] اما این دقیقا خلاف کاری است که باید انجام دهند.

اریک کانتونا یک نمونه بارز از بازیکنانی است که به یونایتد پیوستند؛ او یک میل سیری ناپذیر برای تمرینات داشت چیزی که ذهنیت سرالکس فرگوسن را تغییر داد:

او[کانتونا] چشمان من را به ضرورت تکرار تمرینات باز کرد.

گری نویل و کریستیانو رونالدو دو نمونه دیگر از بازیکنانی هستند که در تمرینات به سختی تلاش می کردند. و این چیزی است که شاو لازم دارد ، اگر بخواهد جایگاه بزرگان یونایتد را به ارث ببرد.

۰ Comments