جایگزین مسیر

لوییس ون گال: منچستر یونایتد به یک وینگ جدید نیاز دارد

by | آبان , ۱۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-سرمربی منچستر یونایتد اعلام کرده است که دو وینگ این تیم یعنی جسی لینگارد و خوان ماتا فاقد سرعت هستند اما وی می گوید خرید در ژانویه به بازیکنانی مربوط می شود که در دسترس باشند.

سرمربی منچستر یونایتد لوییس ون گال به صراحت اعلام کرده است که به دنبال یک وینگ جدید در ژانویه می باشد تا در این پست یک وینگ سرعتی در اختیار داشته باشد.

مربی هلندی بعد از پیروزی در برابر وست بروم گفت:

من در سال اول حضورم بارها گفتم که نیاز به سرعت داریم و بازیکنی در اختیار داشته باشیم که در وینگ خلاقیت داشته باشد.

شما دیده اید تا به اکنون که ما به جسی لینگارد بازی داده ایم و او در وینگ بازیکن سرعی در جهان تلقی نمی شود و همچنین ماتا بازیکن سریعی در جهان به شمار نمی رود.

پس باید اول این مشکل را حل کنیم و پس از آن می توانیم ببینیم که چگونه بازی می کنیم و با این وینگ سرعتی می توانیم بالانس تیم را بسنجیم.

در تابستان گذشته منچستر یونایتد به دنبال جذب سیدو مانه از ساوتمهتون بود و در آخرین روز های نقل و انتقالات به شدت به دنبال جذب نیمار بودند و نمایندگان این بازیکن نیز پیشنهادات از سوی منچستر یونایتد را تایید کردند.

اما ون گال می گوید بازیکنانی که در دسترس هستند بسیار کمتر شده اند.

من بازیکنی در اختیار خواهم گرفت که قابل اطمینان باشد.من می خواهم بازیکنان زیادی به خدمت بگیرم اما نه همه بازیکنان من می خواهم آنها قابل فروش باشند.پس عوامل های زیادی وجود دارد.

این اعتماد می توان به لوک شاو اشاره کرد بازیکنی که به شدت زیر نظر بود.

۰ Comments