جایگزین مسیر

ماتا:هررا می تواند یک ستاره برای یونایتد باشد

by | مرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

خوان ماتا به حمایت از ستاره ی جدید یونایتد آندر هررا پرداخته است و مدعی شد او می تواند تبدیل به ستاره ای بزرگ برای شیاطین سرخ شود.

هررا در اولین بازی خود برای یونایتد بسیار درخشید و تنها او و فلچر تا پایان بازی در زمین حضور داشتند.

ماتا از عملکرد هررا در میانه ی زمین به وجد آمده است و مشتاق حضور در کنار او در خط هافبک یونایتد می باشد ومطمئن است او در یونایتد به اوج شکوفایی خود خواهد رسید و مانند تیم زیر 21 ساله های اسپانیا عملکرد خوبی خواهند داشت.

خوان ماتا به سایت باشگاه در این باره گفت:

“او بزرگ بود.

من به خوبی او را می شناسم وکیفیت او را درک کرده ام و امشب او این توانایی را مجددا به نمایش گذاشت.من برای حضور او در اینجا بسیار خوشحالم چرا که هم درون زمین و هم بیرون زمین ما شرایط خوبی داریم و من احساس می کنم فصل خوبی را در کنار هم خواهیم داشت.”

نکته ی جالب بازی یونایتد برابر گلکسی استفاده از سیستم 3_5_2 توسط ون خال بود که بارها به حالت 4_3_3 نیز تبدیل شد و ون خال با این سیستم در تیم ملی هلند توانست خوب نتیجه بگیرد و از بازیکنان مختلف در پست های جدیدی بازی گرفت.

ماتا در این باره نیز گفت:

“ما از نتیجه خوشحال هستیم و این یک شروع مثبت برای ما بود.

برخی از بازیکنان تنها 3 یا 4 روز بود که به ما پیوستند و هنوز چه از لحاظ بدنی وچه از لحاظ تاکتیکی باید بهتر شوم.به نظرم بازیکنان توانسته اند درک خوبی از سیستم مد نظر مربی داشته باشند.

مربی از ما می خواهد که سرعت انتقال توپ را بالا ببریم و سعی کنیم بهترین گزینه را برای پاس دادن انتخاب کنیم و بازی در عرض نیز برای او مهم است و ما تمام سعی مان انجام این کارها می باشد.”

۰ Comments