جایگزین مسیر

ماتا: یکی از مهم ترین گل‌هایم را به ثمر رساندم

by | آبان , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

هافبک اسپانیایی قرمزها می گوید گلی که در بازی برابر کریستال پالاس به ثمر رساند یکی از مهم ترین گل های دوران حرفه ای او بوده است.

ماتا در بازی امروز برابر کریستال پالاس در ورزشگاه اولدترافورد بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان آمد، او توانست پس از ورود به بازی در دقیقه 67 با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه سرانجام قفل دروازه پالاس را باز کند.

خوان ماتا پس از بازی به MUTV گفت:

این گل قطعا یکی از مهم ترین گل های من بود. بازی بسیار سختی را گذراندیم. نیازی زیادی به سه امتیاز بازی داشتیم و حالا که آن را کسب کرده ایم بسیار خوشحال هستم و این پیروزی دقیقا همان چیزی بود که هواداران می خواستند. تا کنون فصل سختی را داشته ایم اما این پیروزی به ما کمک می کند.

ماتا در ادامه درباره این که به عنوان یار تعویضی به بازی رفت، صحبت کرد:

وقتی از روی نیمکت به بازی می آیید هدفتان این است که جریان بازی را تغییر دهید و این همان چیزی بود که در زمان گرم کردن به آن فکر می کردم. خوشبختانه توانستم این کار را انجام دهم.

بازی سخت و نفس گیری بود. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما موقعیت های زیادی خلق نکردیم و همچنین آن ها نیز در نیمه اول فرصت های خوبی برای گلزنی پیدا کردند، اما حالا خوشحال هستیم چون سه امتیاز را کسب کرده ایم.

ماتا در پایان صحبت های خود به تمجید از کار های تدافعی تیم پرداخت و کسب نخستین کلین شیت را پس از پیروزی 4-0 برابر کیو پی آر، امری مهم دانست:

اگر دروازه خود را بسته نگه دارید پیروزی بسیار آسان تر می شود و ما امروز در دفاع خوب کار کردیم. امیدوارم در فاصله زمانی که بازی های ملی برگذار می شود چند نفر از مدافعان ما کاملا آماده بازی شوند و از مصدومیت برگردند. کار سخت می شد اگر پیش از آغاز بازی های ملی در بازی خود پیروز نمی شدیم، اما ما این کار را کردیم و حالا روی بازی با آرسنال تمرکز می کنیم.

۰ Comments