جایگزین مسیر

مارکس روخو بازی با استون ویلا را از دست داد

by | آذر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-مارکوس روخو به دلیل آسیب دیده گی بازی با تیم استون ویلا را از دست داد اما رافائل برای این بازی آماده است.

لوئیس ون خال تایید کرده است که مارکوس روخو مدافع منچستریونایتد به دلیل آسیب دیده گی از ناحیه ران پا بازی شنبه شب برابر استون ویلا از دست داد.

آسیب دیده گی این آرژانتینی هفته قبل پیش از پیروزی 3 – 0 برابر لیورپول پیش آمد و برای سفر به ویلا هنوز بهبود نیافته است.اما رافائل بای این بازی در دسترس است در حال حاضر او به مرز آمادگی کامل پس از آسیب دیده گی از ناحیه کشاله ران که در بازی برابر چلسی برای او پیش آمد , رسیده است.

لوئیس ون خال در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه خود در مجمتمع تمرینی AON در مورد دو مدافع آمریکای جنوبی خود گفت : “رافائل مصدوم نیست.” رئیس توضیح داد : ” او طی هفته گذشته به مرز آمادگی رسید اما من باید او را با دیگربازیکنان مقایسه کنم و او را انتخاب کنم.”

” وقتی که من بازیکنان مناسب زیادی دارم باید انتخاب کنم.و البته شما باید صبر کنید و ببینید.من دارم مقایسه می کنم.رافائل؟من می توانم او را برای این بازی داشته باشم اما مارکوس روخو را نه.ما 5 بازیکن مصدوم داریم که یکیش مارونه فلینی است و این بد است. بنابراین آنها به بازی نمی رسند.روخو از ناحیه عضله ران پا آسیب دیده است.”

اگرچه روخو نمی تواند در بازی شنبه حضور پیدا کند , اما هواداران ممکن است شماره 7 تیم آنخل دی ماریا را روی نیمکت ببینند پس از آنکه ون خال تایید کرد که او جلسات تمرینی این هفته را پشت سر گذاشته است.” او همیشه قابل اعتماد است و من دارم او را با دیگر بازیکنان مقایسه می کنم زیرا او هنوز به آمادگی کامل بدنی در این هفته نرسیده است.”

۰ Comments