جایگزین مسیر

پاچتینو:رونی هم به خوبی مسی و رونالدو است

by | مهر , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به عقیده سرمربی ساوتهمتون وین رونی هم به عنوان برترین بازیکن به خوبی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می باشد.

.

.

.

.

.

.

سرمربی ساوتهمتون در بازی شنبه  مقابل منچستر از بازیکنانش خواسته است که به خوبی در برابر وین رونی محکم باشند و اجازه هنر نمایی به وی را ندهند.ساوتهمتون در چند بازی اخیر لیگ یکی از بهترین دفاع های خوب لیگ راداشته است.

پاچتینو سرمربی اذعان می کند که دربازی امروز کار دشواری را در مقابل وین رونی و منچستر دارند و به شرایط منچستر یونایتد توجهی نمی کنند و تلاش میکنند تا بازی خوبی را در مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انجام دهند و کار دشواری را در پیش رو دارند.

سرمربی ساوتهمتون می گوید که ونی رونی در بهترین شرایط خود قرار دارد و این را در چند بازی اخیر تیم ملی انگلستان و منچستر نشان داده است و در10 بازی 9 گل را به ثمر رسانده است این رکورد فوق العاده هست.

پاچتینو در مورد وین گفت که من با سران باشگاه که صحبت میکردم گفتم که در بازی شنبه مقابل منچستر یونایتد  و وین رونی کار دشواری را پیش رو داریم و آنها هم این را تایید کردند و من تلاش خود را می کنم که بازی خوبی را شنبه به نمایش بگذاریم.

او در مورد وین رونی می گوید که او واقعا فوق العاده است و در زمین این را نشان می دهد او از پس هر کاری بر می آید کمتر بازیکنی را مثل رونی در جهان داریم که قابلیت چند پست در بازی را داشته باشند ولی وین در هر پستی که بازی کند می تواند از پس آن کار بر آید.

mauricio-pochettino

باچتینو در مورد 2 تن از ستارگان حال دنیا صحبت کرد و گفت رونالدو و مسی بازیکنان فوق العاده هستند ولی رونی در هر پست که بازی کند می تواند بازی خود را به نمایش بگذارد ولی مسی و رونالدو همیشه در نوک حمله بازی می کنند و کار بسیار آسانتری نسبت به وین رونی دارند ولی وین در چند سال اخیر در خط هافبک هم به منچستر کمک کرده است و این از خوبی های وین است که در هر پست می تواند بازی کند او فوق العاده است.

پاچتینو همچنین می گوید وین رونی هم می تواند برای توپ طلا با مسی و رونالدو رقابت کند و این یکی از خصوصیات او می باشد شاید به زودی او هم یک توپ طلا را به خودش اختصاص دهد.

 

۰ Comments