جایگزین مسیر

متس هوملس: دوست دارم در یک لیگ دیگر هم بازی کنم

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:
متس هوملز که طی دوفصل اخیر به یونایتد لینک شده است در اخرین مصاحبه اش در مورد اینده اش صحبت کرده و حرف از بازی در یک لیگ دیگر زده است و به نظر میرسد این یک چراغ سبز یرای سران یونایتد می باشد و انها اکنون راحت تر از همیشه میتواند مدافع المانی باشگاه دورتموند را به خدمت بگیرند.
هوملس به خبرگذاری کیکر المان گفت:

هنوز در مورد اینده ام تصمیم نگرفته ام با سران باشگاه صحبت هایی را داشته ام اما هنوز تصمیمی نگرفته ام. من از ان دسته بازیکنان نیستم که به رسانه ها و باشگاه دروغ میگویند و جلوی انها حرف از ماندن میزنند ولی پشت پرده با باشگاه های مختلف مذاکره میکنند. من اگر بخواهم از دورتموند بروم ان را مستقیم به سران دورتموند و سرمربی تیم میگویم و هر تصمیمی را که بدانم برایم مفید است را خواهم گرفت. همه میدانند که من به دورتموند علاقه زیادی دارم اما من میخواهم در یک تیم دیگر نیز بازی کنم که بازیکنان قدرتمندی داشته باشد. تجربه بازی در یک لیگ دیگر خیلی خوب است و من گاهی اوقات به این مسئله فکرمیکنم و گاهی اوقات نیز به نظرم چندان کار درستی نیست. برای من حضور یا عدم حضور یک تیم در لیگ قهرمانان مهم نیست فقط دوست دارم در یک لیگ دیگر نیز بازی کنم و تجربه بازی خارج از بوندس لیگا عالی است.

با این حال به نظر میرسد منچستریونایتد جدی ترین تیم برای به خدمت گرفتن هوملس می باشد با این مصاحبه اش حضور او در الدترافورد در تابستان اینده بسیار محتمل میباشد.

۰ Comments