جایگزین مسیر

مت هوملز مدافع مرکزی مورد توجه ون گال قرار دارد

by | اردیبهشت , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس ون گال در نظر دارد مدافع مرکزی دورتمند یعنی مت هوکلز را در اختیار بگیرد و به نظر می رسد ون گال در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات می باشد و اینکه مت هوملز را جذب کند.هوملز در حال حاضر برای بورسیا دورتمند بازی می کند در این چند مدت به یونایتد لینک شده است و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک به یونایتد منتقل شود.

بعد از اینکه ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ از باشگاه خارج شدند به نظر می رسد ون گال به دنبال دفاع مرکزی می باشد و اینکه به نظر می رسد بازیکن با تجربه یونایتد یعنی جانی ایوانز نیز یونایتد را ترک کند و این برای یونایتد خوب نخواهد بود.

هوملز می تواند جانشین خوبی برای دفاع وسط ون گال در یونایتد به جای دو تن از بهترین دفاع های این تیم یعنی ریو و نمانیا باشد و اینکه کارشناس هلندی مارسل ون در کران معتقد است این بازیکن آلمانی یکی از جدی ترین گزینه های ون گال در تابستان خواهد بود.

به نقل از گزارشات دیلی استار ون در کران گفت:ون گال این مدافع مرکزی را بسیار دوست دارد و از نحوه بازی او بسیار شگفت زده شده است.

منچستر یونایتد باید یک پیشنهاد بسیار بالا برای این مدافع ارائه بدهد آنها باید رقمی حدود 29.5 میلیون پوند برای او هزینه کنند زیرا این رقم در بند آزادسازی مت هولمز وجود دارد.

این بازیکن 25 ساله با بازی های درخشانش در طول چند فصل گذشته توانسته است خود را در اروپا شناخته شده کند و تا به الان 221 بازی را برای بورسیا دورتمند انجام داده است.

۰ Comments