جایگزین مسیر

مذاکره اسپورتینگ لیسبون و منچستریونایتد بر سر مهاجم پرتغالی

by | خرداد , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –  داستان ژنده پوش ثروتمند* ، برای خرید ناموفق یونایتد یعنی ببه ، که حالا یک قدم به حضور در تیم اسپورتینگ لیسبون نزدیکتر شده است ، ادامه دارد.

بازیکنی که به یک باره در جام جهانی 2010 ظاهر شد و توسط سرآلکس فرگوسن جذب یونایتد شد. البته فرگوسن بعدها پذیرفت که برای به خدمت گرفتن این بازیکن ، به اندازه کافی او را ارزیابی نکرده و تنها به خاطر عملکردش در یک بازی به جذبش علاقه مند شده است. چرا که اگر این انتقال در مسیر درست قرار میگرفت، ببه کمتر از دو ماه قبل از اینکه منچستریونایتد با مبلغ 8 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد ، به تیم ویتوریا گیمارش پیوسته بود.

Bébé

با توجه به گزارشات روزنامه پرتغالی  Correio Da Manha ، این مهاجم 23 ساله ، قبل از پی بردن به علاقه تیم اسپورتینگ ، نزدیک به پیوستن به تیم براگا بود . اما حالا و با توجه به صعود اسپورتینگ به لیگ قهرمانان ، او ترجیح می دهد به نایب قهرمان پرتغال بپیوندد. اگرچه ببه گفته بود که دوست دارد فصل بعد به یونایتد بازگردد اما این گزارشات نشان می دهد که آینده این بازیکن در جایی دیگر رقم خواهد خورد ، حتی بعد از فصل خوبی که او در آن گلهای مهمی هم به ثمر رسانده است.

اما مشکل کوچکی که در انتقال دائمی ببه وجود دارد ، حقوق اوست ، که هیچ یک از دو تیم اسپورتینگ و براگا قادر به پرداخت حقوقی که این بازیکن در یونایتد میگیرد ، نیستند . بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا ببه با توجه به صحبتهای چند روز پیش خود به یونایتد بازمیگردد و برای حضور در ترکیب اصلی می جنگد و یا فوتبالش را در پرتغال ادامه می دهد ؟

پ . ن : منظور از ژنده پوش ثروتمند ، این است که یک نفر زندگی سختی داشته باشد و یکباره به خوشبختی برسد که در اینجا اشاره به حضور نه چندان موفق ببه در یونایتد و بعد از آن درخشش در باشگاههای پرتغالی دارد.

۰ Comments