جایگزین مسیر

مصاحبه فن خال پس از شکست برابر بورنموث

by | آذر , ۲۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد-

در خصوص نتیجه :

خیلی نا امید کننده است. چرا که هر چند گل زودهنگامی خوردیم اما به خوبی به بازی برگشتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم و موقعیت های بیشتری را برای زدن گل دوم ایجاد کردیم. ما در نیمه اول موفق نشدیم{گل دوم را بزنیم} اما این احساس در بازیکنان، مدیریت و کادر فنی وجود داشت که می توانیم این بازی را ببریم. اما جریان بازی سبب شد بورنموث به گل دوم برسد و این از نظر سرمربی یا بازیکنان قابل قبول نیست. اما این اتفاق افتاد و در این گونه بازیها تیمی که گل دوم را بزند به احتمال زیاد برنده می شود. آنها به خوبی هر بار توپ را پرس می کردند برای همین برگشتن دوباره به بازی خیلی سخت بود. این چیزی است که من از بازی دیدم.

در خصوص به ثمر نرساندن گل دوم بعد از مساوی شدن بازی:

بله باید بگویم در نیمه دوم ما ضعیفتر بازی کردیم اما فکر کنم دلیل این که ما نتوانستیم بازی را تحت تسلط خود بگیریم این بود که آنها با مهاجشمان جاشوآ کینگ همواره می توانستند بگریزند. این تاسف برانگیز است. آنها در نیمه دوم تنها توانستند روی اتفاقات بازی موقعیت خلق کنند. ما نیز موقعیتهایی در خلال بازی به وجود آوردیم. فلایینی موقعیتهای زیادی داشت اما شما باید گل بزنید.

در خصوص جانشینی فلاینی با نیک پاول:

شما باید روشی را امتحان کنید چرا که ما تیم غالب نبودیم. برای همین باید پست بازیکنان را تغییر می دادیم. شما امیدوار هستید که با این کار او {بازیکن جدید} موفق شود در به ثمر رساندن گل مشارکت کند. ما این را امتحان کردیم.

در خصوص تغییر شرایط یونایتد در این هفته:

همواره اوضاع به این شکل است. حتی وقتی برنده می شوید. اما وقتی بازنده می‌شوید این کار سخت‌تر است چرا که بازیکنان نا امید هستند. سکوت داخل رختکن بسیار سنگین بود. البته من برایشان صحبت کردم اما این نیازمند زمان زیادی است. ما باید تمرین کنیم، باید برای نوریچ سیتی آماده شویم و باید آنها را شکست دهیم. این هدف و خواسته ماست اما طبیعتا وقتی دو بازی متوالی می‌بازید این کار سخت‌تر است. الان زمان بسیار بدی برای شکست است. باید مجدد سرمان را بالا بگیریم و قوی باشیم و به خودمان باور داشته باشیم چرا که این خیلی مهم است. باید برای این مسابقه آماده شویم چنان که همواره این کار را انجام می دهیم.

۰ Comments